Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo det jeg også leser på NHI bl.a, at gravide helst ikke skal ha.. Men legen ringte sykehuset i dag og fikk bare beskjed om å komme rett opp på mandag for intravenøst. Har gått på B12 injeksjoner og jerntabletter en stund, men har hatt fallende HB allikevel og litt stigning nå, men ikke nok. Vil ikke rekke å stige nok til fødsel så vet legen da var redd jeg skal bli veldig dårlig etter fødsel (mistet en del blod sist) og trenge blodoverføring.Får du det? De ville ikke gi meg det selv om mine verdier var null og blodprosenten var lav. Jeg skulle få det etter fødsel, for det var en risiko å gi det da jeg var gravid.
Fikk det ikke etter fødsel heller, men måtte gå på store doser jern etterpå.
Håper du får det og du vil føle deg litt bedre, når det er tomt for jern så føler man seg ikke helt topp![]()
Var det vondt, og tok det lang tid? Veldig fint å lese at det hjelper såpass fort daJeg fikk det forrige fredagskveld.
Kom inn, fikk kanyle en pose jern så litt idol og dro hjem. Følte meg gradvis bedre, utover de neste dagene, er ikke helt der jeg pleier og har ikke fått tatt oppfølgingsprøver før mandag.
Jeg måtte få blodoverføring rett etter fødsel sist. Mye.
De sa at de slapp å se meg igjen igjen før fødsel. Håper de har rett.Var det vondt, og tok det lang tid? Veldig fint å lese at det hjelper såpass fort daEr det vanlig å måtte ha flere runder kanskje? Og er du gravid? (Beklager mange spm
)