jenter som spruter

Det skjer med meg. Og jo mer jeg venner meg til det, jo oftere skjer det. Orgasmen er MYE bedre med sprut en uten :)
 
Sambo var veldig intr i å prøve dette en gang for en stund siden... da vi klarte det var det en heeeelt sinnsykt følelse!! Lå å vridde meg og skalv som bare rakkern... sambo tente noe innmari av dette å bare fortsatte gikk flere ganger og var helt utslitt etterpå,men absolutt vært det! Så når vi er skikkelig tente begge to,ender det ofte slik
 
Sambo var veldig intr i å prøve dette en gang for en stund siden... da vi klarte det var det en heeeelt sinnsykt følelse!! Lå å vridde meg og skalv som bare rakkern... sambo tente noe innmari av dette å bare fortsatte gikk flere ganger og var helt utslitt etterpå,men absolutt vært det! Så når vi er skikkelig tente begge to,ender det ofte slik
.
 
Last edited by a moderator:
jeg har ofte kraftige orgasmer jeg rister og skjelver av, men ikke noe sprut ;) som jeg har lagt merke til :p
 
Det er vanvittig godt ;)

Ha ei pute under rumpa, du bør være skikkelig SKIKKELIG tent, la kjæresten bruke 1-2 fingre inni deg, med en kom hit bevegelse, bruk gjerne en vibrator i tillegg på klitoris. Når du kommer til punktet at det kjennes ut som du tisser på deg, slapp av og la det skje :) Ett godt tips, gå på do på forhånd ;)
Har alldri fått til en slik orgasme....
 
Det er aldri noe jeg "går inn for", det bare skjer innimellom. Spesielt når man fertil - når man er på sitt kåteste. Vet ikke hvordan det skjer eller når, ulikt for hver gang. Men sambo liker det hvertfall. Det er jo veldig godt. Men blir jo EKSTREMT vått da. Ikke så heldig hvis det skjer i sofaen f.eks.
 
Jeg har alltid gjort det. Ikke hver gang, men når jeg kommer skjer det ofte. Er veldig godt :) For meg er det best om jeg er på topp og får styre.
 
Har gjort to ganger i mitt liv tror jeg. Og det var med han som er barnefar :p hvordan det skjedde? Hm.. mulig fordi han er virkelig god på det han gjør og det er første gang jeg har vært så "avslappet" med noen :p
 
Naturlig eller øving.
For å øve: Du kan prøve å presse mot en finger som kjæresten din holder inni deg, før eller etter du har kommet, men du bør være godt tent. Be han trykke litt rundt slik at han finner punktet og til du føler tissetrang.. Press mot fingeren.. Øvelse gjør mester ;) Man skvetter som regel første gang man får det til...
 
Back
Topp