jenter som spruter

Har aldri opplevd det...
 
Tror ikke det har skjedd nei.. Er ikke sånn at jeg vil det skal skje heller Ô.o


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har fått det til ett par ganger, men jeg har aldri gått inn for å finne ut av mekanikken i det.
 
Har fått det til noen ganger. Er litt merkelig, men en fantastisk god orgasme :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her har det skjedd en del i det siste, eller rettere sagt - vi har knekt koden :p er veldig deilig men søl blir det jo... :p


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Har skjedd ett par ganger i det siste å en gang før graviditeten men aner ikke hvordan det skjer :p

Jente i november☆
 
Det har skjedd meg noen få ganger :p Er egentlig veldig godt, og sambo likte det utrolig nok.. Han sa at det er noe menn faktisk blir litt tent av :p
 
Skjedd meg når jeg virkelig slappa av og vridde og bar meg, og dreit i hvordan det så ut.
Han gav meg oralsex mens han hadde fingre inni, og jeg kom og følte for å bare presse på, i stedet for å være "pen" og bare ynke litt og ferdig med det.
Stakkar'n fikk skjegget vått :p
Har vært nære ved flere ganger senere, når man har hatt det en gang så merker man det lettere når det er close, men har alltid vært at noe blir feil rett før jeg kommer, og da får jeg ikke samme "press" :p
 
Hos meg bare skjer det når det skjer :) Ikke noe ekkelt med det, en helt naturlig utløsning på orgasmen ;)
 
Jeg hadde aldri hørt om det før det skjedde meg. Har hatt mange orgasmer uten å spurte, men nå etter å ha opplevd det, og etter å ha lest litt om "fenomenet" og om hva som skjer, spruter jeg nesten hver gang. Tror det for min del er lettere nå som jeg er gravid av en eller annen grunn. Litt spesielt med sånne orgasmer, men orgasme er jo uansett godt da :)
 
Jeg kan det ikke, men synes det hadde vært kult å kunne det :)
 
Joda, jeg kan få multiorgasmer når jeg får de "spruteorgasmene" kjempedeilig, men blir veldig vått i senga hehe... Han gjør det lett på meg. Må jobbe mer for de "vanlige" orgasmene - de får jeg nesten bare når jeg sitter oppå han og rir

Fikk ikke spruteorgasmer før etter at jeg ble ca 28 år...
 
Er deilig ja sambo får det til for å si det sånn men skjer ikke vær gang da
 
Beste orgasmene evver! Skjedde med meg aller første gang jeg kom (16år), og etter det skjer det i rykk og napp. Ikke noe man kontrollerer (ikke meg ihvertfall) Letteste måten å få det til på er å bli hardcore fort fingra av partneren sin, som også må geleides til hvor g-pkt ligger/hvor han må treffe, så er du kanskje inn for n herlig overraskelse om du slapper av og gir f i hva som måtte skje :)
 
Back
Topp