jenter som spruter

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
har hørt om det, ikke skjedd meg..
Hvordan får dere til det? :p

Dette har jeg hørt om og, men har ikke peiling på hvordan... O.o

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen får det til naturlig andre kan øve på det. For de som vil øve på det fins der vel en del artikkler om det. Kort og greit er det vel å bruke en " kom hit " bevegelse inni og slippe deg fri når det kjennes ut som du vil tisse da det er naturlig for de fleste og holde igjen. Du skal la det komme for det er ikke urin. Slik har jeg fått det forklart :P

Jeg fikk det til for ett par uker siden. .første gang det har skjedd, og jeg skvatt skikkelig, trodde jeg tisset på meg (for det kommer fra urinblæren og urinrøret) men deg var helt blankt og luktfritt

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det er naturlig for enkelte, ikke tiss og ikke ekkelt.

Det er vanvittig godt ;)

Ha ei pute under rumpa, du bør være skikkelig SKIKKELIG tent, la kjæresten bruke 1-2 fingre inni deg, med en kom hit bevegelse, bruk gjerne en vibrator i tillegg på klitoris. Når du kommer til punktet at det kjennes ut som du tisser på deg, slapp av og la det skje :) Ett godt tips, gå på do på forhånd ;)

Syntes det høres ekkelt ut og er ikke så kinky av meg ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Det er ikke noe kinky eller ekkelt. Mange får det til etter en fødsel. Er enig med tjukkebolla. Man er heldig om man får det til.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

For meg funker det best å enten ligge på rygg med bena på skuldrene til sambo eller å sitte rett opp på sambo og gni frem og tilbake :-) viktig å slappe av, slippe alle tanker og kun nyte :-)

Dessuten hvorfor skal det være mer ekkelt enn den tjukke guffa menn spruter ut - bare fordi det er mer uvanlig? :-P

Jeg er alltid anspent under sex og vil nok aldri endre seg. Så ingen har noen gang klart en gang gi meg orgasme. Men jeg bryr meg virkelig ikke. Klarer fint det rev

Dessuten hvorfor skal det være mer ekkelt enn den tjukke guffa menn spruter ut - bare fordi det er mer uvanlig? :-P

Jeg syns nå heller ikke smørja til menn er så sjarmerende heller, da. :P Samtidig er jeg ikke så kjent med at jenter spruter, kun hørt en gang om for lenge siden, så spruting hører mer menn til, i mitt hode. ;)

Jeg blir jo litt nysgjerrig da på om jeg kunne ha fått det til. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

kommer det fra urinrøret???! Mye rart :p trodde jeg skulle sprute en gang da jeg var rett før orgasme, så jeg slappa liksom av og skulle la det skje, men da forsvant orgasmen :p Har noen ganger en følelse at jeg må tisse, tør ikke la det komme, hvertfall ikke etter 2 fødsler, har jo slapp blære deluxe fra før.. (jada, knipeøvelser er en fin ting :p )

Veldig mange menn tenner på det, for min del har jeg vært sammen med flere som har sprutet, de sier også at man får en mye sterkere og bedre orgasme av det. Jeg synes det er veldig opphissende :-)

jeg har greid det av og til. Veldig merkelig følelse, men helt fantastiske orgasmer.

Jeg har ikke fått til det der. Ikke at jeg har prøvd så hardt heller. Er med imponert over de som får til xD

Lillegull 070414 :D

Jeg har ikke fått til det der. Ikke at jeg har prøvd så hardt heller. Er med imponert over de som får til xD

Lillegull 070414 :D

Det er bare noe en kan eller ikke kan.
Spruter selv innimellom men det har aldri vært noe jeg har gått inn for.

Back
Topp