Jenter, jeg trenger noen gode tips!!

Jeg var selv i bursdag i helgen, en stor fest som var planlagt lenge! Jeg har alltid drukket barcardi Razz og sprite, så i helgen droppet jeg bare Barcardien og drakk kun brus! Ingen som merket forskjell og jeg danset og koste meg hele kvelden!! Ingen av mine venninner som spør om å få smake drikke av meg lenger, men hadde de gjort det, hadde jeg bare sagt nei :) [:D]

Kos deg i bursdagen din du, dess mindre unnskyldninger du har, dess bedre er det :) dessuten kan man drikke alkohol selv om man går på antibiotika...

Hei!
Jeg lurte på det samme fordi jeg skal på fest neste helg. Da var det ei venninne av meg som tipset meg om den nye blåbærjuicen Mana som ser ut som rødvin. (Du blir til og med blå på tenna) Hun skulle fikse det for meg, altså helle det på en rødvinsflake;) Og vips ingen som lurer

Tuuuuuusen takk for masse gode tips, jenter!!!

Det blir nok skuespill som gjelder på lørdag ja, skal innom polet å finne meg en fanzy flaske som jeg kan bli "full" sammen med [:D][:D] heheh.. Skal oppdatere jeg, hvordan dette gikk.. Litt spent selv, men tror det blir den eneste måten jeg kan slappe av og føle at jeg slipper å ha noe forklaringsproblemer [;)] Ha en suuuper kveld søtinger...

Antibiotika mot Uvi enkleste unnskyldningen ever !=)

Hehe.. Vanskelig det her i begynnelsen, når en ønsker å holde det hemmelig.. Vertfall nå når det går mot sommer.. Eg er en person som sjelden sier nei til en fest, så har en lite følelse at det ikke tar lang tid før folk begynner å se spørrende på meg! Men her var det jo mange gode tips [:D]

Bare et lite tips hvis det er noen helsepersonell på festen.......så er nemlig ikke antibiotika kuren like bra å skylle på lenger. Dette er en litt gammel myte, men så klart med unntak. Som feks Furandantin (antibiotika som brukes ved feks urinveisinfeksjon) som en kan bli ganske dårlig av å gå på, og som en kan reagere på dersom du drikker.
Når jeg har prøvd å lure noen, har jeg prøvd å ikke lage så mye styr ut av det.....hehe selv om det er lettere sagt enn gjort.
Lykke til ihvertfall, og ha en god feiring :)

vi hadde et 30 årslag hvor vi hadde lagt all ølen vi hadde kjøpt i kaldt vann til etikettene løsnet.
Så hadde vi bestilt klistremerker som vi festet på alle flaskene...
der var det bilde av jubilanten...
Kjøp lettøl (alkoholfri), og lim over ett bilde av deg selv.
Si du har fått din egen øl i gave av gubben ;)

Genialt...

ORIGINAL: fjollefrua

vi hadde et 30 årslag hvor vi hadde lagt all ølen vi hadde kjøpt i kaldt vann til etikettene løsnet.

Genialt...

Den var smart. Tenkte ikke på øl engang jeg, hehe. Hadde jeg likt øl, hadde jeg brukt den ;)

ORIGINAL: fjollefrua

Genialt...

Jah, ikke dumt [:D][:D] Men hvor får man tak i etiketter av seg selv da?? he he... Bare å skrive ut på papir å lime på?? [;)]

ORIGINAL: lovelove

Bare et lite tips hvis det er noen helsepersonell på festen.......så er nemlig ikke antibiotika kuren like bra å skylle på lenger. Dette er en litt gammel myte, men så klart med unntak. Som feks Furandantin (antibiotika som brukes ved feks urinveisinfeksjon) som en kan bli ganske dårlig av å gå på, og som en kan reagere på dersom du drikker.
Når jeg har prøvd å lure noen, har jeg prøvd å ikke lage så mye styr ut av det.....hehe selv om det er lettere sagt enn gjort.
Lykke til ihvertfall, og ha en god feiring :)

Ja jeg vet, at den antibiotika'n har gått over mer til en myte... Jeg er selv hjelpepleier, så mange av venninnene mine er både hjelpepleiere og sykepleiere [:D] Så antibiotika er litt for "dårlig" unnskylding...
Også såå flaut, å måtte fortelle andre at jeg har den og den lidelsen, og at jeg går på antibiotika bla bla.. kommer til å få skikkelig forklaringsproblemer [:D][:D] hehehe...

Jeg hadde samme problem i helga, hvor jeg selv skulle feire bursdag, og fant ut samme dag at jeg var gravid! Så jeg kjøpte appelisnjuice og sanfransisco drinkmix og blandet drinker, uten at noen visste, eller fant ut at det ikke var alkohol i den ;)

ORIGINAL: 2barnsmor21

cyste på eggstokken! [;)] nå er jo jeg gravid da, så det blir ikke noe problem for meg å holde meg unna alkohol [;)] men det er en grunn til å ikke drikke! Eller magesår.. [8D] men da må du holde deg unna brus og chips og alt sånt og.. d er værre [8D] 

Eller antibiotika kur som nevnt over her [:)]

Hmm... man kan vel drikke om man har cyste på eggstokken? ........ er gravid jeg også, så forstå meg rett; jeg drikker ikke!!! hehe[:)] 

Vi fylte vann på en bacardi razz flaske en gang til en venninne som ikke ville at noen (utenom to venninner) skulle vite at hun var gravid. også blandet vi vann, saft og sprite.. akkurat som en søt drink. ALLE trodde hun drakk den kvelden..hehe.. D var utdrikningslaget hennes da, så hun kunne liksom ikke la være å drikke heller. Men var ingen som skjønte at d var vann i den flasken[;)]

Back
Topp