Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: fjollefrua
vi hadde et 30 årslag hvor vi hadde lagt all ølen vi hadde kjøpt i kaldt vann til etikettene løsnet.
Så hadde vi bestilt klistremerker som vi festet på alle flaskene...
der var det bilde av jubilanten...
Kjøp lettøl (alkoholfri), og lim over ett bilde av deg selv.
Si du har fått din egen øl i gave av gubben ;)
Genialt...
ORIGINAL: fjollefrua
vi hadde et 30 årslag hvor vi hadde lagt all ølen vi hadde kjøpt i kaldt vann til etikettene løsnet.
Så hadde vi bestilt klistremerker som vi festet på alle flaskene...
der var det bilde av jubilanten...
Kjøp lettøl (alkoholfri), og lim over ett bilde av deg selv.
Si du har fått din egen øl i gave av gubben ;)
Genialt...
ORIGINAL: lovelove
Bare et lite tips hvis det er noen helsepersonell på festen.......så er nemlig ikke antibiotika kuren like bra å skylle på lenger. Dette er en litt gammel myte, men så klart med unntak. Som feks Furandantin (antibiotika som brukes ved feks urinveisinfeksjon) som en kan bli ganske dårlig av å gå på, og som en kan reagere på dersom du drikker.
Når jeg har prøvd å lure noen, har jeg prøvd å ikke lage så mye styr ut av det.....hehe selv om det er lettere sagt enn gjort.
Lykke til ihvertfall, og ha en god feiring :)
ORIGINAL: 2barnsmor21
cyste på eggstokken! [;)] nå er jo jeg gravid da, så det blir ikke noe problem for meg å holde meg unna alkohol [;)] men det er en grunn til å ikke drikke! Eller magesår.. [8D] men da må du holde deg unna brus og chips og alt sånt og.. d er værre [8D]
Eller antibiotika kur som nevnt over her [:)]