Jentenavn

•Ellibelli•

Gift med forumet
Jeg og mannen klarer virkelig ikke å finne noen jentenavn vi begge vil ha.. Han er fast bestemt på Thea (men jeg kjenner så mange thea'er at det er uaktuelt :p )

Har dere søte damer noen forslag? Topp 10-liste eller noe sånt? :) :D
Supertakknemlig for alle svar!

Her er lista mi:
Soleie
Iselilja
Solvilja
Tindra
Rose
Eiril
Alva
Embla
Tiril
Perla
Una
Vilje / Vilja
Lilja / Lilje
Lydia
Hulda
Frida
Selja / Selje
Erle
Ellinor
Tuva
Ronja

Jeg er jo dronningen av hippienavn da. Men er kjempeglad i sånne tradisjonelle, norske navn også. Ingeborg, Borghild, Astrid og sånt. BMC har mange av dem :)

Last edited:
Kan ta noen fine jeg kommer på i farta:D.

Adelen (dette er jentenavnet begge liker best:D)
Adele
Vanessa
Marianne
Iselin
Linnea
Amanda
Emma
Maylen
Frida
Tuva
Aina
Alva?
Mina
Fredrikke?:)
Hannah
Maria
Mariah
Andrine?
Andrea?

1: Astrid
2: Sigrid
3: Agnes
4: Sofie
5: Mia
6: Mathea
7: Elsa
8: Alma
9: Ingrid
10: Eva

Signe ja, den kunne jeg helt klart hatt med på lista. Her er jentenavnet uansett bestemt da, så alle de andre navnene blir kun for morro :p
Jeg har kusiner som heter Signe og Sigrid og mamma som heter Astrid. Og babyens onkel på farssiden har favorittguttenavnet mitt! Ahr. Hardt liv! :p

Jeg har kusiner som heter Signe og Sigrid og mamma som heter Astrid. Og babyens onkel på farssiden har favorittguttenavnet mitt! Ahr. Hardt liv! :p
Var bekymret for at søstern skulle stjele astrid når hun fikk jente, men hun gikk i en heeeeelt annen retning og valgte elena på jenta si, så da får jeg beholde navnet mitt i fred (om det kommer jente denne gangen da, det vet vi jo ikke :p ).

Var bekymret for at søstern skulle stjele astrid når hun fikk jente, men hun gikk i en heeeeelt annen retning og valgte elena på jenta si, så da får jeg beholde navnet mitt i fred (om det kommer jente denne gangen da, det vet vi jo ikke :p ).
Tenk at du har sånn vrang liten loppe! Kommer ikke over det, haha. Blir spennende å høre hva det blir!

Jeg og broren min venter jo begge gutt nå. Fikk se lista hans, og vi hadde ingen av de samme heldigvis.

Vi har bestemt oss for Maria om vi får jente, har Rebecca som en tett andreplass og kommer nok til å bli brukt om vi en gang får to jenter:-)

Andre navn jeg liker er:
Leah/Lea
Adelen
Marion
Vilja
Leonora
Saga
Amelia
Emilia
Alexandria
Jeanette

Vi har bestemt oss for Maria om vi får jente, har Rebecca som en tett andreplass og kommer nok til å bli brukt om vi en gang får to jenter:)

Maria <3 ( jeg heter Maria)

Våre/ mine er:

1.Ellinor
2.Sonja
3.Åshild
4.Astrid
5.Ingrid
6.Ingvild
7.Sigrid
8.Erle
9.Anna
10. ? vetsje..

Men det endrer seg stadig

Men rimelig sikker på at det blir en Sonja om det er jente, siden vi har en Ellinor.

Tusen takk for alle forslagene deres!! :)
Jeg tror jeg har fått mannen på gli med Mathea faktisk :D vi likte begge to også Emma, så da finnes det vel håp!
Jeg får bare kalle magen for Mathea-magen, så blir det vel kanskje det :D

Her er lista mi:
Soleie
Iselilja
Solvilja
Tindra
Rose
Eiril
Alva
Embla
Tiril
Perla
Una
Vilje / Vilja
Lilja / Lilje
Lydia
Hulda
Frida
Selja / Selje
Erle
Ellinor
Tuva
Ronja

Jeg er jo dronningen av hippienavn da. Men er kjempeglad i sånne tradisjonelle, norske navn også. Ingeborg, Borghild, Astrid og sånt. BMC har mange av dem :)

Herremin, nå måtte jeg le litt! Jeg har sikkert 50% av disse navnene på min liste! Så kult! Mannen min er helt frelst på Perle/Perla, men jeg er ikke helt overbevist om det passer til ei voksen dame :)

Back
Topp