Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet om 1 voksen dame som heter Perla - Kona (ekskona?) til Slash i Guns N roses.Herremin, nå måtte jeg le litt! Jeg har sikkert 50% av disse navnene på min liste! Så kult! Mannen min er helt frelst på Perle/Perla, men jeg er ikke helt overbevist om det passer til ei voksen dame![]()
Kjempefin kombinasjon av navn! Fine navn hver for seg ogsåJeg har ingen liste, for jeg har allerede falt for et navn og da blir plutselig ingen andre navn spesielle for meg. Så hvis det er slik at vi venter en liten jente, skal hun hete Veslemøy. Passer meget godt med storebror som heter Varg![]()
Jeg har ingen liste, for jeg har allerede falt for et navn og da blir plutselig ingen andre navn spesielle for meg. Så hvis det er slik at vi venter en liten jente, skal hun hete Veslemøy. Passer meget godt med storebror som heter Varg![]()
Åh, tenk det! Husker ikke hvor jeg fikk navnet fra, men det har vært på lista mi iallfall siden 2012. Kanskje det var barne-tv? Jeg ser jo ikke sånt for dette er førstemann, men er det en sånn bamsefigur? Fabelaktig navn uansett. Tiril er også et fantastisk navn.
Jeg er jo litt nysgjerrig på guttelista di da, iom at vi har så lik smak på jentenavn.

Ja, stemmer. Tror jeg så ho der Perla i en påskekrim på nrk super for noen år sidenJeg "fant" Vilmer når jeg satt gravid på legekontoret for kontroll og kikket gjennom ett Foreldre&Barn.. der var det en reportasje om juleklær og en av barnemodellene het Wilmer. Jeg digget navnet med en gang men likte i W![]()
Perla kommer fra den sauen som er programleder i barne-tv på NRK super. Det er også en tegneserie som går på Barne-tv om ei høne som heter Perla.. hehehehe... Men, det er veldig søtt, jeg er bare ikke 100% overbevist
Vi begynte ikke å tenke på navn før etter den tidlige UL, som viste jente med 90% sannsynlighet.. hehe.. men vi har noen navn just i case..
- Vilfred (jeg hørte det her om dagen og falt helt for det.. hehe)
- Truls
- Finn
Og, jeg har alltid likt Joar, men har en eks som heter det så det ville ikke falt i god jord om jeg foreslo det.. hahahahaha...![]()
Alfred ig Sidney sto på lista helt til to av søskenbarna våre rappa demJa, stemmer. Tror jeg så ho der Perla i en påskekrim på nrk super for noen år sidenKanskje det var der jeg fant det.
Vilfred var kult! Aldri hørt før. Jeg har Alfred på lista, er jo litt i samme sjanger.