Jentenavn

Det skal ikke være lett. Blir spennende for de som har bestemt seg om navnet passer når barnet kommer ut :)
Vi klarer ikke helt bestemme oss så da venter vi til lille kommer ut så får vi se hva som passer.. blir spennende å se om navnene passer ja.

Her er vi enda ikke enige. Storesøster var navnløs noen dager etter fødselen, vi følte vi måtte se henne litt før vi kunne lande på et navn.

Navn jeg liker stort sett korte navn:
Hermine
Jenny
Lilly
Nelly
Oline
Tomine
Alva
Alba
Iva
Iben

Samboer liker navn som:
Amalie
Aurora
Viktoria
Alexandra

Vi ender vel med et dobbeltnavn, slik som sist :)

Min datter heter Tomine <3 helt fantastisk navn!! Nå venter vi ei jente som skal hete Elvira :)

Vi har en liste på ti navn og klarer ikke finne en klar favoritt. Akkurat nå er jeg/vi mest på Live og Maren. Denne gang venter vi med å bestemme oss til bebisen er ute.

Hos oss er vi heller ikke enige, står mellom korte og enkle navn som Mari, Mille, Nelly, Nora, Ida... Men vi venter til etter fødselen og ser hva som passer da. Sist var babyen navnløs i 2,5 mnd før vi bestemte oss. Så føler vi har god tid ;-)

Adelia er kjempefint<3 vår vil hete Fay/Fey fortsatt usikker på skrivemåten.

Synes Adelia var fint :)

Liker veldig godt navn som er litt utenom de vanligste, har en datter fra før som heter Robina og lillesøster i magen skal hete Viola :happy:

Nora er min favoritt, men ikke mannens :-(
Men Fride liker vi begge to, så dersom hun ser ut som en Fride, blir det vel det :-)
Har Vilje og Hedda fra før ;-)

Back
Topp