Bolla Pinnsvin
Betatt av forumet
Dere som venter jente, hvilke navn te mer dere på? Syns det er så spennende med navn.
Hva syns dere om navnet Adelia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle stå: hvilke navn tenker dere på?Dere som venter jente, hvilke navn te mer dere på? Syns det er så spennende med navn.
Hehe, slik har vi også hatt det. Men endelig ble vi enige om et navn, altså Adelia. Var veldig mange fine navn på lista deres da! Enig med deg at Sofia er den fineste versjonen, navnet blir liksom litt sterkere da syns jeg og kanskje ikke like vanlig som SofieEnig med MaiMamma2015!
Likte navnet veldig godt.
Her blir vi ikke enige i det hele tatt!
De navnene jeg liker, liker ikke mannen...og motsatt
Jeg liker feks:
Maya
Lilly
Lilja
Mira
Thale
Lycke
Ylva
Han liker feks:
Eva
Heidi
Thea
Emilie
Vilde
Tuva
Sara
Vi er delvis enige om:
Anja
Kine
Sofie/a (jeg vil ha med a han vil ha me e)
Julie/a
Men er liksom ingen av de navnene jeg føler sier -ja det skal hun hete!
Det blir mer som -joda det er fint..
Jeg har et favoritt navn som jeg har fallt skikkelig for, mannen er delvis enig, men jeg merker at han ikke er heeeeelt enig..
Såååeh, hun blir vel navneløs!
Hva med ett navn fra hver? Syns dere hadde mange fine navn. Jeg liker veldig godt Vida, Ella og SofiaEnig med MaiMamma2015!
Likte navnet veldig godt.
Her blir vi ikke enige i det hele tatt!
De navnene jeg liker, liker ikke mannen...og motsatt
Jeg liker feks:
Maya
Lilly
Lilja
Mira
Thale
Lycke
Ylva
Han liker feks:
Eva
Heidi
Thea
Emilie
Vilde
Tuva
Sara
Vi er delvis enige om:
Anja
Kine
Sofie/a (jeg vil ha med a han vil ha me e)
Julie/a
Men er liksom ingen av de navnene jeg føler sier -ja det skal hun hete!
Det blir mer som -joda det er fint..
Jeg har et favoritt navn som jeg har fallt skikkelig for, mannen er delvis enig, men jeg merker at han ikke er heeeeelt enig..
Såååeh, hun blir vel navneløs!
Nydelige navn på lista di! Spesielt Tomine, Alva og OlineHer er vi enda ikke enige. Storesøster var navnløs noen dager etter fødselen, vi følte vi måtte se henne litt før vi kunne lande på et navn.
Navn jeg liker stort sett korte navn:
Hermine
Jenny
Lilly
Nelly
Oline
Tomine
Alva
Alba
Iva
Iben
Samboer liker navn som:
Amalie
Aurora
Viktoria
Alexandra
Vi ender vel med et dobbeltnavn, slik som sist
Hva med ett navn fra hver? Syns dere hadde mange fine navn. Jeg liker veldig godt Vida, Ella og Sofia
Vida er så fint. Har så lyst å kalle mitt neste barn det hvis det blir en jente hadde Ella først, men kan hende Vida har tatt overJenta vår skal hete Vida<3
Adelia var ett nydelig navn!!
Det skal ikke være lett. Blir spennende for de som har bestemt seg om navnet passer når barnet kommer utVi står mellom Emma, Sara og Jenny. tror vi må vente med å velge til tulla er kommet ut av magen. Se hva som passer da..