Jentenavn?!

Frksvima

Betatt av forumet
Jeg sitter her å googler å prøver å tenke ut jente navn til min lille tulle :) er 19+5 så har jo fortsatt veldig god tid! Har to navn jeg har falt veldig for, kanskje det ene mer enn det andre.. Og ingen andre navn er egentlig interessant.. :O Føler samtidig det er litt tidlig å bestemme seg allerede nå.. De navna jeg har, har jeg alltid hatt sansen for... Er det flere av dere som allerede har bestemt dere? :)

Jeg har egentlig ikke begynt å tenke engang. Men navnet vi velger skal være kort og må ikke trengs å staves. Vi har nemlig langt etternavn.

Vi er uenig, både jeg og samboer har hvert sitt navn vi vil ha. Og klarer ikke finne andre navn som kan måle seg. Får se om en av oss må gi seg etterhvert;) Kanskje vente til etter fødselen og se hva som passer best.

Min situasjon er litt spesiell... Pluss at jeg er alenemor... Så den eneste jeg trenger å krangle med er meg selv ;) :P bare får en liten følelse på at det er ALT for tidlig å bestemme seg men samtidig vet jeg kanskje innerst inne hva jeg vil.. Blir gal av dette... :P

Vi har bestemt oss. Valget falt ganske greit på det eneste av mine forslag mannen min likte ;) Som du sier, ingen andre navn kan måle seg nå :p Passer godt til etternavnet og (engelsk etternavn).

Back
Topp