Jentenavn

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hei alle sammen.
Vi har litt vanskeligheter med å velge navn på jenta i magen. Har dere noen forslag?
Vi vet jo ikke hvordan dette går, men vi må uansett finne navn.

Vi har tenkt på :
Alva Emilie
Rakel
Vilje
Lykke
Helmine
Hermine
Ane

Hei alle sammen.
Vi har litt vanskeligheter med å velge navn på jenta i magen. Har dere noen forslag?

Vi har tenkt på :
Alva Emilie
Rakel
Vilje
Lykke
Helmine
Hermine
Ane

Elsker Alva og Vilje.
Liker Saga godt også

Ane var fint :-) Hvis alt dette går som vi håper på passer jo Lykke da:-)

Likte alle de navnene jeg! Alva er vakkert! Liker også veldig godt Vilje/Vilja. Mathea er en favoritt. Ungen min har visst allerede fått navn den:)

Selvfølgelig skal dere fortsatt glede dere over graviditeten og planlegge framover <3 Jeg har en god magefølelse, jeg :-) Mine favoritter var Nora og Frida, men jeg får gutt og guttenavn er det verre med :-P
Tenker stadig på dere altså <3

Mange fine jentenavn, altså! :-) Jeg håper alt går bra med dere!

Før vi visste at vi får gutt tenkte vi på
Luna
Nora
Nor
Ronja

:-)

Selvfølgelig skal dere fortsatt glede dere over graviditeten og planlegge framover <3 Jeg har en god magefølelse, jeg :-) Mine favoritter var Nora og Frida, men jeg får gutt og guttenavn er det verre med :-P
Tenker stadig på dere altså <3
Nora og Frida er på min og sambo sin liste også:)

Jeg tror vi skal ha et av navnene på listen din, men mest sannsynlig et fornavn i tillegg :)

Har ikke vært på OUL enda, så vi vet ikke kjønn... Har derfor ikke begynt å tenke så mye på navn enda, men vi er veldig fornøyd med navnet til dattera vår Elvira :happy:

Hei alle sammen.

Vi har tenkt på :
Alva Emilie
Rakel
Vilje
Lykke
Helmine
Hermine
Ane

Er veldig svak for norrøne navn jeg da, så likte Alva og Vilje best.
Jenta vår har ganske likt navn som det førstnevnte, bytter du ut A med en U så får du navnet hennes.
og skulle jeg personlig brukt Vilje så hadde vi nok tatt det med a-ending istede for e, altså Vilja.
Lykke er også et nydelig navn!

Jeg laget mitt eget jentenavn og var gira på Alvalinn om jeg hadde ventet jente. Ingen som heter det <3

Back
Topp