Jentenavn

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Holder på å bli gal :P har grubla så mykje på å finne navn til vesla. Først var me inne på Oda, så bytta me til Lykke og no driv me å fundere på Leona og Emine. Har dekk nokon gode navneforslag? Me vil ikkje ha no navn som ligg på navnetoppen. Det kan gjerne være nytt eller gammelt og skjeldent :) Etternavnet vårt er laaangt og starte på L så må nesten ha eit lett navn :)

Nickoline?

Takk for alle forslag! Då er me fått alternativer her og av søstrene våre så no har me forelska oss i eit søtt lite navn som me føle passe oss perfekt :) men me ønske å holde det for oss sjøl til vesla kjem til verda :)

Mable, Iben, Aminda, Saga :)
Leona var kjempefint! !
Åå, Saga har lenge vært mitt favorittnavn. Men synes liksom ikke det passer til så mange etternavn, i hvert fall ikke våre:-(
Ellers synes jeg Taran, Tuva og Hanna er fine navn. Kjæresten har lagt ned veto mot Taran, så mest sannsynlig blir det Tuva her (selv om vi ikke har slått Hanna helt fra oss enda).

Åå, Saga har lenge vært mitt favorittnavn. Men synes liksom ikke det passer til så mange etternavn, i hvert fall ikke våre:-(
Ellers synes jeg Taran, Tuva og Hanna er fine navn. Kjæresten har lagt ned veto mot Taran, så mest sannsynlig blir det Tuva her (selv om vi ikke har slått Hanna helt fra oss enda).
Glad i Isfolket?? Phillipa skulle egentlig hete Saga, for jeg elsker det navnet, men synes ikke det passet til oss, så hun fikk ikke det navnet.

Glad i Isfolket?? Phillipa skulle egentlig hete Saga, for jeg elsker det navnet, men synes ikke det passet til oss, så hun fikk ikke det navnet.
He, he, ja, likte i Sagaen om Isfolket, men Taran er et jentenavn som går langt tilbake i slekta, og Hanna er etter bestemor. Men Saga må jeg nok innrømme at jeg første gang så i Sagaen om Isfolket:-)

Jeg elsker navnet Olivie, men samboeren er ikke helt enig Sammen snakker vi om Oline, Ada, Thale og Emilia..

Back
Topp