Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruk bindestrek da velSmart med to navn men føler at det alltid bare blir brukt det første navnet
Filippa, Alva og Andrine er på topp hos oss om dagen
Regner med at vår skal hete Thea ..... og evt et navn til, siden store bror heter Emil Andre
Vi bruker nok mest Thea , men da kan de velge litt selv når de blir større.. Emma var ei som het i slekta til gubben og min beste bestemor som døde for en del år siden het Lilly Sofie .. Første frøkna er ikke kalt opp etter noenSmart med to navn men føler at det alltid bare blir brukt det første navnet
Thea Emilie er nydeligSynest Thea Emilie er så fint!
Så mange fine navn! og ekstra kjekt at de mest sannsynligvis slipper å dele navnet med 25000 andre i norge Vår lille tuppe heter Hildegunn etter min mormorJeg liker gaaaamle navn Om det blir jente har jeg funnet fire navn bakover i slekten som jeg tygger på; Aase, Elin, Valdis og Magna
Jeg synes det er superspennende å finne gamle navn fra slekta Jeg fant navnet "Kristofine" på 1800-tallet, men det passer så dårlig med Guttorm
Egentlig håper jeg på gutt, ettersom jeg og sambo er MEGET uenig om jentenavn
Synest Thea Emilie er så fint!
Ja, det er fint, men har en sønn som heter Emil Andre, så føler det kan bli litt merkelig med Thea Emilie.. Emil Andre og Thea Emilie liksom ?! .. æh. + sambo har et søskenbarn som heter Emilie så han er ikke så gira på det navnet... :/Synest Thea Emilie er så fint!
Ja, det er fint, men har en sønn som heter Emil Andre, så føler det kan bli litt merkelig med Thea Emilie.. Emil Andre og Thea Emilie liksom ?! .. æh. + sambo har et søskenbarn som heter Emilie så han er ikke så gira på det navnet... :/