Jentenavn-tråd :)

Løvebrøl

Gift med forumet
Prøver å finne jentenavn. Er mange fine men det er alikevel vanskelig.
Jeg og mannen synes Emilie er veldig fint, men dumt at det er så populært navn.
De fleste navnene som jeg og mannen min liker ligger på topplisten i 2012.
Vi liker ikke de samme navnene som ikke ligger på topplista :(

Har dere noen tips til fine jente navn?
 
Vilje
Jeg er ikke fan av topp ti navn. Synes det er veldig forvirrende når alle barna i bhg heter det samme :/ På avdelingen til jenten min er det 6 forskjellige varianter av amalie. (amalie, emilie, amelie,amelie (sies forskjellig) emilian og emily).
Hører ofte personalet si både 2 og 3 navn før de kommer frem til det rette! :p :p Da er det litt kult at jenten vår har et heeeelt annet navn! hun og 3 andre :p men de tre andre har litt poppis navn de også.
 
Vilje
Jeg er ikke fan av topp ti navn. Synes det er veldig forvirrende når alle barna i bhg heter det samme :/ På avdelingen til jenten min er det 6 forskjellige varianter av amalie. (amalie, emilie, amelie,amelie (sies forskjellig) emilian og emily).
Hører ofte personalet si både 2 og 3 navn før de kommer frem til det rette! :p :p Da er det litt kult at jenten vår har et heeeelt annet navn! hun og 3 andre :p men de tre andre har litt poppis navn de også.

Hun får et søskenbarn som heter Amalie. Jeg kommenterte det til mannen min og han mente det ikke gjor noe :p
 
Enig med Ainapaina. Jg er lærer, og i én klasse er det fire julie og tre andrea.. Blir litt forvirret :s Meeeen når det er sagt, så vet jg jo godt forskjell på dem ;)

Vilja er kult! Lily? Louise?
 
Enig med Ainapaina. Jg er lærer, og i én klasse er det fire julie og tre andrea.. Blir litt forvirret :s Meeeen når det er sagt, så vet jg jo godt forskjell på dem ;)

Vilja er kult! Lily? Louise?

Jeg ønsker jo å unngå at det skjer :) Når jeg gikk på skolen så hadde vi 2 line og 2 kine.
 
Sandra,Alina,Eline, Ella,Emine
 
Mathea, Martine, Ingeborg og Ingrid ;)
 
Emily, chloe, Amanda, Farrerah,Riviera. Isabella(det heter datteren min) noen jentenavn jeg liker :)
 
Dessverre så er vårt favorittnavn på topp ti lista:/ jeg som alltid har vært så opptatt av å unngå det., viste det ikke før etter vi har forelsket oss i navnet,så tar det nok likevell:) selv har jeg et gammelt tradisjonelt navn og ingen på skolen (av 800 elever) het det samme som meg da jeg gikk i 1-10 klasse.
 
Her blir det Emma Sofie denne gangen, har Thea Emilie fra før og gubben Elise , Ørjan og Simen fra før
 
Vi skal kalle vår jente Alexandra :)
Men er veldig glad i navnet Tone Elisabeth, eller Sofie :)
 
Back
Topp