Jentenavn!!! HJELP :P

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Nå er det rundt 5 uker til termin og vi klarer ikke å bestemme oss for hva jenta i magen skal hete. Kan dere være så snille å ramse opp alle de fineste jentenavnene dere vet om, så kanskje det kan hjelpe oss.

Tusen takk :Heartred

:anyone

Olivia, Nova, Matilda, Vida, Vilma, Vilja, Mathea, Vilde, Mari, Liv, Eline, Olava, Lerke, Amalie, Karoline, Anna, Mia.

Anna, Rebecca og Louise er favorittene her i huset - men jeg får visst bare gutter :P

Jenta deres må få et navn med litt styrke i, lille frøken fighter! Jeg liker Vilja veldig godt,. Alva, Elise, Mia (skal mi hete da) Aurora, Mathea..

jeg er såå forelska i Nora. har alltid sagt at hvis jeg noen gang fikk jente så skulle hun hete det :)
liker også Ingeborg utrolig godt, Iris, Ingrid, Lone, Lotte, Tuva, Ramona, Kine..
er de jeg kommer på nå i farta :)

Dere er så snille! Takk før mange mange tips! Drømte til og med om navn i natt. Alexa :p jeg får tygge litt mer på de navnene dere har nevnt her :)

Dere er så snille! Takk før mange mange tips! Drømte til og med om navn i natt. Alexa :p jeg får tygge litt mer på de navnene dere har nevnt her :)
Hvis du liker Alexa vil jeg nevne Alica og Andrea :)

jeg er såå forelska i Nora. har alltid sagt at hvis jeg noen gang fikk jente så skulle hun hete det :)
liker også Ingeborg utrolig godt, Iris, Ingrid, Lone, Lotte, Tuva, Ramona, Kine..
er de jeg kommer på nå i farta :)
Nora var vel på navnetoppen i fjor.... Elsker det navnet selv... Men vil nok ikke ha et så populært navn.....

Jenta deres må få et navn med litt styrke i, lille frøken fighter! Jeg liker Vilja veldig godt,. Alva, Elise, Mia (skal mi hete da) Aurora, Mathea..
Jeg jobber på en sykehjemsavdeling som heter Vilja så jeg kan nok ikke ta akkurat det.
Aurora er vakkert og Alva...
Victoria har vi diskutert mange ganger. Det betyr seier og det hadde absolutt passet. Vi har prøvd å kombinere det med flere.... Som f.eks Alva Victoria... jeg liker også Emmeli veldig godt.

Back
Topp