Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Barbamamma
Heilt sant da og at bebisen er frisk [:)] Håper legen har rett på at da er jente i magen din [:D] Trur gutane mine har godt av å få ei søster, eg prøver kjoler eg kjøper til fadderbarnet mitt på han elste [8D] Må sjå korleis dottero mi kansje hadde sitt ut, bare med kort hår [:D] Eg komme sikkert til å gjera han eine homo vist eg ikkje slutte med å pynta han eller får ei jenta snart [&:]
Hehe... Tror det hadde vært bra for hele familiebalansen kanskje, og muligens noe mindre konkurranse mellom ungene hvis det kommer en jente nå? Men de to vi har er veldig gode kompiser da, og har masse glede av hverandre [:)] Har ikke prøvd så mye kjoler ennå her, går mest i fotball og biler (veldig standard ja...), men det finnes jo så mye fint jentetøy! Og ikke minst en liten unnskyldning ti å kjøpe noe nytt selv om jeg nok kommer til å satse på en del arv (bedre den veien enn omvendt kanskje - gutter i rosa er kanskje vanskeligere enn jenter i blått, grått og brunt).

ORIGINAL: Smurf i magen
Nei, det kinesiske fødselskartet stemte ikke.. der stod det gutt, og dette er definitivt ingen gutt =)
Isåfall er det en veldig spesiell gutt som jordmor så fint kalte det =)
Så nå har eg bestilt kjoler i flenge til lille prinsessen [:D]
ORIGINAL: KathMor
ÅÅåååhhhh så herlig med en liten prinsesse i magen [:D][:D]
ORIGINAL: Smurf i magen
Nei, det kinesiske fødselskartet stemte ikke.. der stod det gutt, og dette er definitivt ingen gutt =)
Isåfall er det en veldig spesiell gutt som jordmor så fint kalte det =)
Så nå har eg bestilt kjoler i flenge til lille prinsessen [:D]