Jentebaby!

ORIGINAL: Barbamamma

Heilt sant da og at bebisen er frisk [:)] Håper legen har rett på at da er jente i magen din [:D] Trur gutane mine har godt av å få ei søster, eg prøver kjoler eg kjøper til fadderbarnet mitt på han elste [8D] Må sjå korleis dottero mi kansje hadde sitt ut, bare med kort hår [:D] Eg komme sikkert til å gjera han eine homo vist eg ikkje slutte med å pynta han eller får ei jenta snart [&:]

Hehe... Tror det hadde vært bra for hele familiebalansen kanskje, og muligens noe mindre konkurranse mellom ungene hvis det kommer en jente nå? Men de to vi har er veldig gode kompiser da, og har masse glede av hverandre [:)] Har ikke prøvd så mye kjoler ennå her, går mest i fotball og biler (veldig standard ja...), men det finnes jo så mye fint jentetøy! Og ikke minst en liten unnskyldning ti å kjøpe noe nytt selv om jeg nok kommer til å satse på en del arv (bedre den veien enn omvendt kanskje - gutter i rosa er kanskje vanskeligere enn jenter i blått, grått og brunt).

Er ikkje så møkje konkuranse med gutane mine no, han yngste er 4 månada, han klara ikkje stjela nåke fra storebror endo. Dei blir nokk knytta til kvarandre når dei blir eldre[:)] Blir det ein gutt no så trenger eg ikkje å grava fram baby kler, er ikkje mangen måna sio eg pakka str 50, dei ligge i ei eska på bade endo [8D] Hadde vert så kjekkt å kunna kjøpt alt nytt i jente kler[:)] Da blir litt feil med rosa på gutta når dei ikkje er så gamle, trur dei er jente med ein gong til og med når du har blått på di.. Jente kan jo ha alle farge[:D]
Samboaren min har ei datter, men ho er bare her annakvar helg.
Eg har kjøpt litt kler til ho, men det er ikkje gøy lengre. Når samboaren min ska pakka tingohennas så pakke han alt han finne, no ligge alt eg har kjøpt til ho hos moro. Eg har kjøpt ting ho pleie å mangla når ho er her. har kjøppt kjole ho kan ha her vist me skal i selskap, sommar kler osv.. men alt forsvinne til moro hennas. no gidda eg faktisk ikkje kjøpa meir til ho, da får sambuaren min gjera sjølv vist han må ha nåke til ho hos oss.. Vil ha ei prinsessa for meg sjøl, då har eg kontroll på alt ho har og eige [8D]

Så koselig med ei lita pie! [:)] Grattis!!

Gratulerer med prinsessa i magen[;)]så gøy[:D]

Gratulerer så mye med ei lita snuppe!!

Gratulerer med prinsesse i magen!!

Nei, det kinesiske fødselskartet stemte ikke.. der stod det gutt, og dette er definitivt ingen gutt =)
Isåfall er det en veldig spesiell gutt som jordmor så fint kalte det =)
Så nå har eg bestilt kjoler i flenge til lille prinsessen [:D]

åå så gøy!! jeg gleder meg til å få vite kjønn!

Lettere å forholde seg til ungen i magen når det er en han eller ho syns jeg.

ORIGINAL: Smurf i magen

Nei, det kinesiske fødselskartet stemte ikke.. der stod det gutt, og dette er definitivt ingen gutt =)

Så gøy å kjøpe litt klær!
Tror ikke helt på det kartet nei, så vidt jeg kan se sier det at mine to gutter skulle vært jenter... Viser gutt for meg også nå, så vi får se...

Men kossen ska det stemme egentlig. Alle på samme alder som blir gravide samme måned, får samme kjønn... sier seg selv at det ikke går =)

ORIGINAL: Ulvemamma

Så koselig [:D]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅåååhhhh så herlig med en liten prinsesse i magen [:D][:D]

Gratulerer med jentebaby,så koselig[;)]

ORIGINAL: Smurf i magen

Okei [:)] Nei det er vel så som så med det kartet.... [;)] Men husk at de kan ta feil på UL også.... Ikke for å ødelegge noe altså, men det er litt dumt hvis man har alt i rosa så kommer det en gutt ut [;)] Det skjedde med oss nemlig. Da var vi på 2 UL der de begge gangene sa at de var helt sikkre på at det var ei jente, de pekte tilogmed på kjønnsleppene. Noe det altså ikke var [;)] hehe.... Gutten vår er som han skal være så har lurt på i ettertid hva man drikker i pausen på sykehuset. hehe [:D]

Back
Topp