Jentebaby

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
I dag har vi vært på ultralyd og hilst på den lille i magen :) Alt var perfekt og sto bra til, og i tillegg fikk vi vite at det var ei jente! :D Først nå har det virkelig gått opp for meg at jeg er gravid, var en helt fantastisk følelse å se babyen sprelle der inne :) Ble satt tilbake en uke, men hadde egentlig regnet med det.. Var veldig usikker på siste mens! Så er 14+2 og ikke 15+2 som jeg trodde.

Har dere fått vite kjønn? :)

Her et bilde av lille jenta vår :Heartpink
IMG_20150224_1_9 kopi.jpg

Så kjekt! Gratulerer med overstått ul og med jente i magen! Er akkurat like langt som deg, så det var veldig kjekt å se bilde! Jeg må vente til 27.mars og det er leeeeenge til, he, he!

Gratulerer :)

Anbefaler å vente med den største shoppingen, min venninne var på OUL for to uker siden og fikk vite gutt etter å ha fått vite jente i uke 15....

Så kjekt! Gratulerer med overstått ul og med jente i magen! Er akkurat like langt som deg, så det var veldig kjekt å se bilde! Jeg må vente til 27.mars og det er leeeeenge til, he, he!
Takk! :) Jeg var på privat UL, har oul den 17 mars men jeg klarte bare ikke å vente helt til da! Haha ;) Men var absolutt verdt pengene :)

Gratulerer :)

Anbefaler å vente med den største shoppingen, min venninne var på OUL for to uker siden og fikk vite gutt etter å ha fått vite jente i uke 15....
Takk! :) Ja, jeg tørr ikke å stole for mye på det, selv om hun var veldig sikker.. Så venter med å handle rosa til etter oul! Hvis det fortsatt er jente da så klart ;) hehe

Vi var på tidlig ultralyd i uke 14, men vi skal igjen på tirsdag, da er jeg i uke 19, men vi ønsker ikke å vite kjønnet. Jeg håper egentlig at min mann først får se hvilket kjønn det er, jeg unner han det Også blir det en fin siste overraskelse da. Men jeg forstår godt alle dere som vil vite kjønnet

Så grom :-) her er mitt knøtt fra 14+1. Jordmor mente mer sånn rundt 13+4, men jeg er HELT sikker på siste mens, så blir spennende å se på oul ;-) fikk ikke sett kjønn da h*n lå med navlestrengen mellom beina ;-) gjør igrunn ingenting, bare vi fikk se at alt stod bra til,så har vi jo noe å glede oss til når vi skal på oul I slutten av mars :-D

Vedlegg

• IMG_20150223_085849.jpg
    IMG_20150223_085849.jpg
    670,3 KB · Visninger: 21
I dag har vi vært på ultralyd og hilst på den lille i magen :) Alt var perfekt og sto bra til, og i tillegg fikk vi vite at det var ei jente! :D Først nå har det virkelig gått opp for meg at jeg er gravid, var en helt fantastisk følelse å se babyen sprelle der inne :) Ble satt tilbake en uke, men hadde egentlig regnet med det.. Var veldig usikker på siste mens! Så er 14+2 og ikke 15+2 som jeg trodde.

Har dere fått vite kjønn? :)

Her et bilde av lille jenta vår :Heartpink
Vis vedlegget 105178

Hvor lang var hun? :-D

Så grom :-) her er mitt knøtt fra 14+1. Jordmor mente mer sånn rundt 13+4, men jeg er HELT sikker på siste mens, så blir spennende å se på oul ;-) fikk ikke sett kjønn da h*n lå med navlestrengen mellom beina ;-) gjør igrunn ingenting, bare vi fikk se at alt stod bra til,så har vi jo noe å glede oss til når vi skal på oul I slutten av mars :-D
Det er det som teller, at alt er bra! :) å se kjønn er bare en bonus :D Det står at hun er 14 cm lang, kan det stemme? Synes det var litt langt ;o har ikke tenkt over det før nå

Back
Topp