Jente eller gutt?

eeeeeelsker slike tråder!

Jeg har skikkelig magefølelse på jente, men tviler selvfølgelig på meg selv. Gleder meg vilt til å finne ut av det på første ultralyd etter uke 12 :love017 hva med deg?
Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravid :hilarious: har liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrig:playful:

Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravid :hilarious: har liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrig:playful:
Er nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!

Det hadde vært sååå gøy om dere klarte å vente denne gangen, når du uansett vet at det er det siste! Skjønner sykt godt om du ikke klarer det altså, men det hadde vært en skikkelig thriller frem til fødsel:nailbiting:

Er nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!

Det hadde vært sååå gøy om dere klarte å vente denne gangen, når du uansett vet at det er det siste! Skjønner sykt godt om du ikke klarer det altså, men det hadde vært en skikkelig thriller frem til fødsel:nailbiting:
Ikke santn med nr. 2 var jeg heeelt sikker på jente fra jeg begynte å spy i uke 6, men denne gangen har jeg ikke følt meg sikker selv om symptomene er de samme :hilarious:

Ææ ja!! Mannen vil vite da, så må eventuelt overtale ham.

I familien til BF er det gutter, gutter, gutter :dead:første barn her ble også en gutt. Vi hadde en jentespire som ikke kom til liv, og har sååå på følelsen at jeg aldri kommer til å få ei lita ei. Samtidig som jeg er veldig komfortabel med tanken på å være gutte-mamma, så er det jo et lite snev av håp for ei jente... Magefølelsen sier meg ingenting :bag: Gleder meg til UL, vi skal helt klart vite! Det viktigste er at alt er som det skal :Heartred

Jente. Er det gutt blir jeg veldig overrasket.

Tror det blir gutt, barnefar har bare gutter på sin side. Har to gutter fra før, var sikre på at de var gutter også. Alle 3 svangerskapene har vært helt forskjellige med helt ulike symptomer, så tror ikke slikt er avhengig av kjønn :laughing002

Jeg har drømt at jeg får gutt, men det kan være underbevisstheten som ønsker det :)
Jeg har en gutt og to jenter fra før, men mannen mistet sin første sønn med tidligere partner, så han drømmer naturligvis om en gutt siden han «bare» er jentepappa så langt :)

Magefølelsen min sier meg ingenting, men blir ikke overrasket om dette også er ei jente :) For meg spiller det ingen rolle hvilket kjønn det blir så lenge babyen er frisk, men det hadde vært stas å gi mannen en sønn siden han drømmer om det :Heartpink :Heartblue Så blir spennende å se hva det er. Kanskje vi finner det ut på neste tul i uke 14:)

Magefølelsen sier jente, men er kanskje fordi det er det jeg håper litt ekstra på! Har mange symptomer som sist når jeg fikk en jente. Blir spennende å se. Forrige gang fikk vi ikke vite før OUL så håper vi får se det på OTUL denne gangen.

Første graviditet var jeg skråsikker på at det var jente, fikk bekreftet at jeg hadde rett på ultralyd. Men det endte med senabort. Har en liten følelse på jente denne gangen og, føler litt at om det er jente får vi den jenta vi egentlig skulle fått nå i januar. Selv om det ikke gir noen mening egentlig. Viktigste er at det er en frisk baby denne gangen, blir like glad for alt så lenge ingenting er galt nå :Heartred

Vi valgte å ikke vite i forrige svangerskap, men da var kjønn så ubetydelig da han ble født, at denne gangen vil jeg vite! Det er liksom så mye som skjer ved fødsel at akkurat kjønn kom langt ned på listen over hva som var spennende i øyeblikket :laughing002

Fikk gutt sist, og trodde det da ble gutt, men det var først senere i svangerskapet. Trodde gutt fordi jeg ble målt til 8+0 og 12+0 akkurat i henhold til EL, mens jeg plutselig ble flyttet fem dager frem på OUL. Tenkte det da måtte være gutt siden han hadde vokst så mye.

Denne gangen har jeg vært mye dårligere så langt, så tror det nå blir jente. Blir spennende å se!

Hadde magefølelse på gutt sist, uten noe særlig god grunn til det. Det stemte da. Denne gangen sier magefølelsen jente, også uten spesielt god grunn. Eneste forskjell nå og sist er at jeg er helt utslitt nå:sleep011

Har gutter fra før, tror jeg er skapt til å være guttemamma. Selvom det hadde vært veldig hyggelig om det kom en jente nå :) :Heartpink 3 og siste.

Har en magefølelse på jente. Har en av begge fra før. Men denne gangen er det som om noe hvisker tvillinger i øret mitt :dance018 Det hadde vært noe crazy, men sjekket opp at sansynligheten var 3-5% for meg, så det er jo ikke umulig? I så fall kanskje en av hver?

Back
Topp