Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eeeeeelsker slike tråder!Har du en følelse, og vil dere vite?
Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravid har liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrigeeeeeelsker slike tråder!
Jeg har skikkelig magefølelse på jente, men tviler selvfølgelig på meg selv. Gleder meg vilt til å finne ut av det på første ultralyd etter uke 12 hva med deg?
Er nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravid har liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrig
Ikke santn med nr. 2 var jeg heeelt sikker på jente fra jeg begynte å spy i uke 6, men denne gangen har jeg ikke følt meg sikker selv om symptomene er de sammeEr nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!
Det hadde vært sååå gøy om dere klarte å vente denne gangen, når du uansett vet at det er det siste! Skjønner sykt godt om du ikke klarer det altså, men det hadde vært en skikkelig thriller frem til fødsel