Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eeeeeelsker slike tråder!Har du en følelse, og vil dere vite?![]()
hva med deg?Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravideeeeeelsker slike tråder!
Jeg har skikkelig magefølelse på jente, men tviler selvfølgelig på meg selv. Gleder meg vilt til å finne ut av det på første ultralyd etter uke 12hva med deg?
har liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrig

Er nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!Har akkurat de samme symptomene som med de to første som er jenter, så sånn sett tenker jeg jente. På tidlig ultralyd var embryoet festet til andre siden av livmoren, så etter ramzi-metoden er det en gutt (de to andre har vært jenter). Symptomene er hvert fall helt like og sier meg jente, men samtidig tenker jeg liksom at det kan jo hende jeg bare er sånn som gravidhar liksom alltid trodd at jeg får en gutt en gang, og dette er definitivt siste barn. Litt usikker på om vi skal vite kjønn denne gangen!! Men er veldig nysgjerrig
![]()

Ikke santn med nr. 2 var jeg heeelt sikker på jente fra jeg begynte å spy i uke 6, men denne gangen har jeg ikke følt meg sikker selv om symptomene er de sammeEr nettopp derfor jeg også tenker jente - fordi jeg har nøyaktige samme symptomer som med første!
Det hadde vært sååå gøy om dere klarte å vente denne gangen, når du uansett vet at det er det siste! Skjønner sykt godt om du ikke klarer det altså, men det hadde vært en skikkelig thriller frem til fødsel![]()
Her er planen å vente til fødsel med å finne det ut
første barn her ble også en gutt. Vi hadde en jentespire som ikke kom til liv, og har sååå på følelsen at jeg aldri kommer til å få ei lita ei. Samtidig som jeg er veldig komfortabel med tanken på å være gutte-mamma, så er det jo et lite snev av håp for ei jente... Magefølelsen sier meg ingenting
Gleder meg til UL, vi skal helt klart vite! Det viktigste er at alt er som det skal 
Så blir spennende å se hva det er. Kanskje vi finner det ut på neste tul i uke 14

Det hadde vært noe crazy, men sjekket opp at sansynligheten var 3-5% for meg, så det er jo ikke umulig? I så fall kanskje en av hver?