Jente eller gutt?

Jeg har ingen følelse! Vil gjerne vente med å vite til fødsel, men jeg vet virkelig ikke om vi klarer å vente! Har en av hver fra før. Jenta vår på syv sa da jeg var gravid sist at hun ikke brydde seg, mens gutten vår på 5 har flere ganger sagt at han ønsker seg en lillesøster!

Jeg kunne gjerne tenke meg en lugn gutt til, som han vi har. Datteren vår har så mye energi at hun er som en virvelvind. Puh.. kan i så fall bli heftig med to sånne jenter i hus! Men det kan selvfølgelig bli omvendt også. En vill gutt, eller ei rolig jente.
 
Jeg tror jeg føler mest for gutt denne gangen. Har to jenter fra før. Nå er guttenavn klart og jeg håper derfor selvfølgelig på det.
 
Jeg har ikke peiling, altfor tidlig enda :p men fikk en følelse på jente her om dagen. Har alltid trodd feil på meg selv tidligere. Men hatt drøm uken før OUL som har stemt med kjønn. Så får bare vente å se. Nå har jeg en av hver :)
 
Jeg har alltid tenkt at det skulle være jente på første, men har en følelse av at det er gutt, og det har samboeren også. Vi får se
 
Veldig feeling på jente. Og med 2 gutter ønsker jeg meg veldig ei jente... Kan tilogmed innrømme at jeg jobber mye med meg selv om å ikke bli skuffa om det blir enda en gutt :oops:
Så lenge barnet er friskt er jeg lykkelig. Men det er lissom noe med det... Ønsker ei jente altså :rolleyes:
 
Jeg var skråsikker på at første var jente, men han er gutt. Denne gangen har jeg ingen følelse, men klarer ikke se for meg å ha noe annet enn sønner. Jeg har også flere guttenavn jeg virkelig liker, men ingen jentenavn jeg liker like godt.

Vi skal heller ikke vite før fødsel, med mindre mannen klarer å overtale meg.
 
Dette svangerskapet har begynt heilt annerledes en di to andre har ein ekstrem kvalm å det var eg ikke med di to jentene mine så kanskje det har byttet kjønn inn i der att det er ein liten gutt som vokser inn i der hehe :)
 
Veldig feeling på jente. Og med 2 gutter ønsker jeg meg veldig ei jente... Kan tilogmed innrømme at jeg jobber mye med meg selv om å ikke bli skuffa om det blir enda en gutt :oops:
Så lenge barnet er friskt er jeg lykkelig. Men det er lissom noe med det... Ønsker ei jente altså :rolleyes:
Ser den altså! Har også et sterkt ønske om å en gang få en jente. Det er i hovedsak for jeg vil bli mormor en gang - kjemperart, men sant :hilarious:
Det viktigste er uansett at det blir en frisk terminspire og klarer jeg det er jeg verdens lykkeligste :Heartred
 
Om jeg måtte velge, hadde jeg også valgt jente. Uten at jeg kan begrunne det rasjonelt, for jeg vet jo at barn er ulike uavhengig av kjønn.
 
Det hadde vært veldig koselig med jente, men mannen nin synes det hadde vært best med gutt. Så da får en av oss det som vi vil og den andre synes det er helt ok :happy:
 
Føler meg ganske lik som sist, så tror det blir gutt denne gangen også
 
Har ingen følelse på hva det er. Like velkommen uansett :happy: Hadde vært praktisk med jente igjen da, men veldig stas om det blir en av hver :)
 
Magefølelsen sier jente denne gangen. Hadde magefølelse sist også å da fikk den rett jeg fikk da en gutt. Men så lenge babyen er frisk å rask er det egentlig nett det samme for oss.
 
Kjennes helt likt ut som med de andre ungene, så jeg tipper gutt...
 
Jeg tror jente. Men har ingen klar følelse på det. Blir flest gutter uansett hva det blir.
Skal nok vite det denne gang. Har latt være å vite det med halvparten av dem vi har. Er helt klart mest spennende da.
 
Ingen følelse av det ene eller det andre denne gangen. Sist var jeg helt sikker på at det var gutt og malte rommet hans blått før ul til og med :p
 
Back
Topp