Jente eller gutt?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Det er jo veeeeldig tidlig enda, altfor tidlig til å vite noe som helst om spiren i magen... Meeeen, tror dere at det gjemmer seg en jentespire eller guttespire i magen? Vi har begge allerede superfeeling på at det er en gutt som modnes der inne, sist gang følte vi jente og hadde riktig :D Så det blir veldig spennende å se om det er rett denne gangen også!
 
Vet ikke hvorfor, men jeg har så lenge jeg kan huske alltid følt at jeg kommer til å få en gutt. Og når kjæresten min og jeg omtaler lille gullet, så er det han.. Merkelig, men veldig naturlig også.. :hilarious: Bare 4+4 i dag liksom..
 
Vet ikke hvorfor, men jeg har så lenge jeg kan huske alltid følt at jeg kommer til å få en gutt. Og når kjæresten min og jeg omtaler lille gullet, så er det han.. Merkelig, men veldig naturlig også.. :hilarious: Bare 4+4 i dag liksom..

Sånn vi hadde det sist med jenta vår også, helt sikker lenge før vi ble gravide i det hele tatt :p Navnet klart og alt, så den dagen jordmor på tidlig UL sa at det var gutt så trodde vi henne ikke - og jammen meg bekreftet de jente på OUL, så vi hadde rett gitt! Artig det der med magefølelse.. :p
 
Sånn vi hadde det sist med jenta vår også, helt sikker lenge før vi ble gravide i det hele tatt :p Navnet klart og alt, så den dagen jordmor på tidlig UL sa at det var gutt så trodde vi henne ikke - og jammen meg bekreftet de jente på OUL, så vi hadde rett gitt! Artig det der med magefølelse.. :p


Haha, så gøy! Blir fryktelig spennende å se om min også er rett :wideyed: Har liksom vært så bastant hele tiden at jeg hadde fått totalt sjokk om det skulle være jente :hilarious: Men selvsagt hjertelig velkommen det også :Heartred
 
Tror det er jente :)
Trodde det sist også, men da ble det gutt. Mannen trodde gutt sist, han tror også jente nå :)

Har gutt, jente, gutt så blir spennende å se!
 
Magefølelse på gutt her også :)
 
Alltid trodd jeg kom til å bli guttemamma, har en sønn! Nå er jeg litt mer på jente! Er mer kvalm denne gangen, og svømmeren som nådde egget må ha overlevd i maange dager før den kom i mål! De svømmerne som lever lengst er oftest jenter:hilarious: så dette blir veldig spennende å se! Mannen er 100% sikker på jente!!
 
Jeg, samboer, en venninne og moren min har alle en følelse på at det er jente, er utrolig spent på å finne det ut
 
Jeg tror jeg venter gutt denne gangen..
 
Jeg har to jenter fra før. Mamma sier hun ikke tror jeg kan få gutt og svigers ønsker at vi skal få gutt.

På en måte håper jeg på gutt:Heartblue men med enda en jente er alt klart :Heartred
 
Har ingen følelse for hvilket kjønn ennå vertfall. Sist følte vi serkt for gutt begge to men var jente...hehe.
 
Jeg tror det er gutt, men håper egentlig på jente. Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi vi nesten bare er jenter i søskenbarnflokken, og det liksom er mer kjent? Mannen håper på gutt.

Vi blir selvfølgelig glade uansett hvilket kjønn det er, og skal faktisk ikke vite kjønnet før fødsel.
 
Jeg har to jenter, han har ei jente så jeg tenker at det blir jente. Føler meg likens som de andre svangerskapene. Kunn litt murring i livmorhalsen og magen.
 
Spennende :smiley-bounce012

De andre gangene har jeg hatt en sterk jentefølelse men jeg tror ikke på verken gutt eller jente nå. Hadde vært gøy med gutt da.

Jeg har jo begge deler fra før, men kun en av mine fire var jeg skråsikker på at det ble en jente bare få uker på vei..
er absolutt ikke skråsikker nå heller, så kan godt være jeg tar feil. Mannen tror også gutt. Men er samme for meg hva jeg får :dummy::dummy1:
 
Jeg tror det er gutt, men håper egentlig på jente. Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi vi nesten bare er jenter i søskenbarnflokken, og det liksom er mer kjent? Mannen håper på gutt.

Vi blir selvfølgelig glade uansett hvilket kjønn det er, og skal faktisk ikke vite kjønnet før fødsel.

Sterkt gjort å vente til fødsel med å vite kjønnet! Jeg er alt for nysgjerrig til det :hilarious::hilarious:
 
Jeg har to jenter fra før. Mamma sier hun ikke tror jeg kan få gutt og svigers ønsker at vi skal få gutt.

På en måte håper jeg på gutt:Heartblue men med enda en jente er alt klart :Heartred

Blir spennende da hva det blir :rolleyes:
 
Jeg tror det er gutt, men håper egentlig på jente. Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi vi nesten bare er jenter i søskenbarnflokken, og det liksom er mer kjent? Mannen håper på gutt.

Vi blir selvfølgelig glade uansett hvilket kjønn det er, og skal faktisk ikke vite kjønnet før fødsel.

Oj det tror jeg ikke at jeg klarer. :rolleyes:
 
Jeg har på følelsen av at jeg skal få gutt, men ei jente er også velkommen, så lenge det er et menneskebarn og ikke en kattunge som jeg drømte om i natt....
 
Back
Topp