Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg som ikke har fått vite kjønnet? De klarte ikke å se det på OUL pga babyen lå i med bein og armer over ansikt, mens navlesnoren lå i veien for skikkelig syn over kjønnet [emoji28] så jordmødrene klarte ikke helt å bestemme seg for hverken jente eller gutt [emoji85][emoji85][emoji85]
Samme her, så ingen av alternativene passer for jeg vil jo viteBare jeg som ikke har fått vite kjønnet? De klarte ikke å se det på OUL pga babyen lå i med bein og armer over ansikt, mens navlesnoren lå i veien for skikkelig syn over kjønnet [emoji28] så jordmødrene klarte ikke helt å bestemme seg for hverken jente eller gutt [emoji85][emoji85][emoji85]
Samme her, så ingen av alternativene passer for jeg vil jo vite
Skal på 3D da, så håper de ser det da![]()
Skal på 3D når jeg er 26+1, så skal dit om 4 ukerVi skal også på 3D, men det blir ikke før i uke 28 [emoji28] og det er jo ca 7 uker til. Så spørsmålet er om jeg klarer å vente så lenge eller om jeg bestiller en sniktitt om 2 ukers tid [emoji28][emoji2] er veldig nysjerrig på om det er gutt (som de til slutt hellet over på) eller om det faktisk er ei jente [emoji1405][emoji1405]
Når skal du ta 3D? [emoji2]
Skal på 3D når jeg er 26+1, så skal dit om 4 uker
Satser på at tiden går fort![]()
Ja, ukene har bare rast avgårde. Og tenker de går fortere nå når hverdagen er herTiden går nok fort skal du se[emoji2] synes tiden nermest har flydd etter uke 12 [emoji28][emoji7]
jeg hadde ikke klart å holde meg :O Hva med en tur til 5 jordmødre? regner med de klarer å se kjønnet nå, skal jo mye til for at det er så vanskelig to ganger på rad..Kjenner det er en smule irriterende å ikke vite kjønn når vi vil vite det [emoji23] går i butikker og skikker på klær, men kan kun kjøpe nøytrale klær (enn så lenge) ettersom vi ikke fikk sett kjønn på OUL [emoji1405] ca 6-7uker til 3D ultralyd og da krysser jeg fingrene for at lille legger seg pent til rette for flotte 3D bilder og ikke minst vise hvilket kjønn man er [emoji2][emoji5]
jeg hadde ikke klart å holde meg :O Hva med en tur til 5 jordmødre? regner med de klarer å se kjønnet nå, skal jo mye til for at det er så vanskelig to ganger på rad..![]()
Vi vet ikke helt sikkert, da de ikke klarte å se det![]()
Vi vet ikke helt sikkert, da de ikke klarte å se det![]()
Vi fikk heller ikke vite på oul, da lille lå med beina i kryss.. men skal tilbake 6.september på ny kontroll av hjertet. Så da kanskje man kan se... da er jeg i uke 22..
Nei, ungen lå litt vanskelig til, så fikk ikke sett alt. Men hun var ikke bekymra da. Ville bare sjekke en gang til.Fikk dere ikke målt hjerte skikkelig med tanke på at dere skal inn igjen når du er i uke 22?