Jente eller gutt?

Jente eller gutt i magen?

  • Jente

    Votes: 15 42,9%
  • Gutt

    Votes: 16 45,7%
  • Vil ikke vite kjønnet

    Votes: 5 14,3%

  • Antall som har svart
    35

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Nå nærmer det seg OUL for flere her inne og noe har allerede fått vite kjønnet. Det er spennende å se hvor mange det blir av hvert kjønn! Jeg sniker litt på desember-18 også fordi jeg har termin 01.01. og ser der at det er klart overtall av jentebabyer så langt. ;)
Jeg lager en spørreundersøkelse så vi kan ha en liten statistikk over desemberbabyene. :)
 
Jente her , med en liten kanskje. Da navlestrengen lå mellom beina på TUL og OUL. Men begge jordmødre tippet jente.
Jeg er også medlem av desemberforumet, har termin 23.12 :)
 
Jente her , med en liten kanskje. Da navlestrengen lå mellom beina på TUL og OUL. Men begge jordmødre tippet jente.
Jeg er også medlem av desemberforumet, har termin 23.12 :)

Ja, mange jenter i Desember 2018 ;)
 
Var på ultralyd forrige uke i begynnelsen av uke 15 og det viste seg å være en gutt. Så får vi se om vi får samme svar på OUL 20. august. Jeg har to jenter fra før så det passer bra med en gutt også[emoji4]
 
Hmm.. Vises ikke spørreundersøkelsen på appen?
 
Vært på OUL i dag. Alt står bra til med GUTTEN vår! [emoji16] [emoji170] Ny termin 30.12.,men sannsynlig med overtid mente legen grunnet overtid med første. Så det kan fort bli en 2019 baby [emoji6][emoji172]
 
Vært på OUL i dag. Alt står bra til med GUTTEN vår! [emoji16] [emoji170] Ny termin 30.12.,men sannsynlig med overtid mente legen grunnet overtid med første. Så det kan fort bli en 2019 baby [emoji6][emoji172]
Gratulerer med gutten! :D:D:Heartblue
 
OUL idag og gutt her også! Ikke tvil om det:)

Alt så bra ut med fosteret, men morkaka ligger litt over utgangen, så jeg må tilbake på UL i uke 32. Forhåpentligvis flytter den seg. Ellers blir det keisersnitt:(

Termindato satt til 27/12, så jeg får vel begynne å henge litt hos desember 18 også. Men holder meg fortsatt mest her, for siden jeg tok el-tester den måneden det klaffa, vet jeg at termin basert på befruktning tidligst kan være 1/1:)
 
OUL idag og gutt her også! Ikke tvil om det:)

Alt så bra ut med fosteret, men morkaka ligger litt over utgangen, så jeg må tilbake på UL i uke 32. Forhåpentligvis flytter den seg. Ellers blir det keisersnitt:(

Termindato satt til 27/12, så jeg får vel begynne å henge litt hos desember 18 også. Men holder meg fortsatt mest her, for siden jeg tok el-tester den måneden det klaffa, vet jeg at termin basert på befruktning tidligst kan være 1/1:)

Gratulerer med gutt til deg også! :) Vi får henge litt på både des. og jan., det blir spennende rundt årsskiftet ;) Håper morkaken flytter på seg! <3
 
OUL idag og gutt her også! Ikke tvil om det:)

Alt så bra ut med fosteret, men morkaka ligger litt over utgangen, så jeg må tilbake på UL i uke 32. Forhåpentligvis flytter den seg. Ellers blir det keisersnitt:(

Termindato satt til 27/12, så jeg får vel begynne å henge litt hos desember 18 også. Men holder meg fortsatt mest her, for siden jeg tok el-tester den måneden det klaffa, vet jeg at termin basert på befruktning tidligst kan være 1/1:)
Gratulerer med gutt i magen! :Heartblue
Heldigvis er det mer vanlig at morkaka flytter seg enn at den ikke gjør det, så krysser fingrene for at du slipper keisersnitt :)
 
Gratulerer med gutt i magen! :Heartblue
Heldigvis er det mer vanlig at morkaka flytter seg enn at den ikke gjør det, så krysser fingrene for at du slipper keisersnitt :)
Takk for det! Satser også på at den flytter seg. Har selvfølgelig googlet og ser at 5 % får det påvist ved OUL, men at kun 1 % fortsatt har det ved fødsel:)
 
Hei... Jeg vet ikke hva jeg har i magen da jeg var på privat ultralyd i forrogf uke (14+3) og hun/han ville ikke vise seg så vi fikk se bare rumpa og ryggen... Hva tror dere at Det kan bli? Har lest og hørt at jenter liker best å gjemme seg.. er det sant? :angel13
 
Hei... Jeg vet ikke hva jeg har i magen da jeg var på privat ultralyd i forrogf uke (14+3) og hun/han ville ikke vise seg så vi fikk se bare rumpa og ryggen... Hva tror dere at Det kan bli? Har lest og hørt at jenter liker best å gjemme seg.. er det sant? :angel13
Ikke godt å si. Førstemann vår gjemte seg godt, men var gutt. Forhåpentligvis er ikke lille like blyg på ordinær ultralyd:)
 
Back
Topp