Jente eller gutt?

Tenker det blir en jente til siden jeg er så innmari kvalm nå også. Men med forrige svangerskap hadde jeg bare sure oppstøt på slutten, nå har jeg det konstant!! Har også kviser og mer matlyst, som jeg heller ikke hadde under forige svangerskap. "Ingen" svangerskap er like uansett, så umulig å si.

Har ellers ingen følelse på kjønn. Gleder meg masse til å få vite det, men spiller ingen rolle om det er gutt eller jente :Heartpink
 
Jeg har hele tiden trodd gutt, bare fordi jeg egentlig har hatt lyst på jente, men nå har jeg fått litt angst forbi få jente (eller angst for tenåringsjente:hilarious:) så nå blir det sikkert det :p
Men sånn egentlig, så har jeg ikke peiling.. og så er det også akkurat det samme hva det blir :happy:
 
Jeg tenker jente siden vi har to jenter fra før. Men jeg har ingen spesiell følelse. Det hadde vært morsomt med en gutt nå, og veldig praktisk med en jente med tanke på arv av klær. Det blir spennende å se hvem som er der :)
 
Jeg har jente fra før, og med henne hadde jeg kun «snille» symptomer. Var ikke noe dårlig eller kvalm, men veldig ofte kjeeeempesulten og ganske trøtt.

Denne gangen er det foreløpig de samme symptomene som sist, altså ganske få. Så kanskje det er jente denne gangen og? Var brennsikker på gutt sist, mest fordi alle i familien min får nesten bare gutter. Denne gangen er jeg ikke sikker på noe som helst ;)
 
Har følelse på jente, fordi hele graviditeten føles veldig annerledes denne gangen (har gutt fra før) [emoji1] Må tisse hele tiden, er TRØTT og veldig emosjonell. Hadde det ikke sånn med forrige [emoji1]
 
Jeg har skikkelig strek følelse på at det blir to jenter, mens mannen er overbevist om at det er en av hver. Tidligere har mannens magefølelser alltid hatt mer rett enn mine, så vi får se... [emoji16]
 
Tror det er jente, har jente fra før. Merket ikke noe da, merker ingenting nå. Blir spennende. [emoji7]
 
Lurer litt på jente siden symptomene er helt annerledes enn med guttene mine [emoji4] men det kan jo være ønsketenkning også siden jeg har to gutter fra før av [emoji16]
 
Jeg har ikke noe følelse enda.. har dere alltid fått det tidlig eller har det kommet etterhvert også?
Samboer har veldig sterk følelse på at det blir jente[emoji177]
 
Back
Topp