Jente eller gutt?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Har dere en følelse på hva det blir? Jeg tenker hele tiden gutt, men sikkert pga jeg har to gutter fra før:rolleyes: spennende å se om magefølelsen stemmer:Heartpink
 
Last edited:
Akkurat nå er jeg på jente, men det kommer kanskje til å endre seg etterhvert? Spennende er det uansett :)
 
Innerst inne har jeg nok en skikkelig jentefølelse. Pga formen som har vært (og er til tider enda) helt forferdelig. Var ikke så dårlig med sønnen min.
Med sønnen min viste jeg det fra positiv test at jeg ventet gutt. Men nå er jeg ikke helt sikker altså, så kjenner det er veldig spennende ;) men vi blir så glade uansett kjønn, så det er ikke noe jeg tenker så mye på.
 
Akkurat nå guttefølelse, men det varierer :p
 
Fikk skikkelig sterk guttefølelse bare få dager etter positiv test, så jeg tenker at det er en gutt intil det motsatte er bevist :D
 
Sist så var jeg helt sikker på at det var gutt fra ca 7. uke.. Har ikke fått noen magefølelse av hva det er enda, men hodet sier at jeg har en gutt igjen [emoji1]
 
Ingen magefølelse, men ser for meg gutt siden jeg har gutt :) Spiller ingen rolle :D vi gleder oss :)
 
Ved positiv test tenkte jeg at det blir en av hver, men den siste uken har følelsen gått over til at det er to gutter. Rar følelse i kroppen, fordi jeg har alltid tenkt at jeg er en jentemamma. Haha. Uansett, det spiller ingen rolle.. men kanskje mest praktisk at det er to av samme[emoji85]
 
Jeg tror jente, selv om jeg egentlig ikke kan se det for meg. Ser for meg at baby blir helt lik den vi har fra før :p
 
Har en liten følelse på jente, men har ikke hatt så mye symptom annet en ømme bryster og litt kvalm. Har ingen svangerskap fra tidligere å sammenligne med[emoji85]
blir spennende å se på OUL[emoji4]
Men for oss spiller det ingen rolle[emoji169]
 
Jeg aner virkelig ikke [emoji5] har ingen magefølelse på hverken jente eller gutt [emoji85]
 
Jeg tror jente, selv om jeg egentlig ikke kan se det for meg. Ser for meg at baby blir helt lik den vi har fra før :p

Jeg har gutt og ser for meg gutt lik han vi har :p har ingen følelse eller preferanse da :)
 
Føler både og, men vet at det bare er en altså ;) blir spennende! Vil vite på UL i uke 18 :)
 
Etter alt pratet om mer symptomer hvis jente, tror jeg kanskje det blir det:) Hadde mye mindre symptomer da jeg gikk gravid med gutten vår. Men skjønner ikke helt at kjønn skal ha noe å si for hvor sterke symptomer man får...
 
Etter alt pratet om mer symptomer hvis jente, tror jeg kanskje det blir det:) Hadde mye mindre symptomer da jeg gikk gravid med gutten vår. Men skjønner ikke helt at kjønn skal ha noe å si for hvor sterke symptomer man får...
har erfaring at symptomer og kjønn har ingenting å si.. var dårlig og spydde daglig i 4 mnd med gutt nr. 1, med gutt nr. 2 ingen symptomer overhode..så hos meg har det hvertfall ingen betydning:D
 
Har ingen anelse.. Skal ikke vite før fødsel heller, så blir morsomt å tippe etter hvert!
 
Etter alt pratet om mer symptomer hvis jente, tror jeg kanskje det blir det:) Hadde mye mindre symptomer da jeg gikk gravid med gutten vår. Men skjønner ikke helt at kjønn skal ha noe å si for hvor sterke symptomer man får...

Koblingen er vel at man har mer hormoner ved jente-svangerskap. Jeg aner ikke om det er holdbar forskning på dette.
 
Back
Topp