Jehovas vitne

Vi vet som regel hvis vi får venner/familie på døra før de kommer, så når det ringer på døra er det diskusjon hos oss :p "kan ikke du gå ut?" "nei, du kan" :hilarious:

Ja, samme her når det er kjentfolk. Ikke så mye diskusjon. Mer at jeg sier til samboeren "gå og åpne" :hilarious::shy:
 
Da var det nok ett annet tilbud dem ville selge deg ;) Eller du er registrert flere ganger hos oss ;)
Nei, det var det samme, de fikk forklare hva det var før jeg ble lei, men de sa beklager og så at det var ringt i hvert fall en gang før vedr. samme. Det er samme de har ringt om hver gang, i hvert fall sånn ca. Det gjelder å melde oss inn igjen hver gang, uten at vi har meldt oss ut. Men folk kan gjøre feil altså, det var bare tredje gangen på noen dager jeg ble ganske irritert.

Kan godt hende jeg er registrert flere ganger, men jeg tror ikke jeg har registrert meg selv mer enn én gang. Jeg har nevnt hver gang at vi ikke har meldt oss ut og spurt om de kan sjekke hvorfor de ringer, og de sier de skal undersøke det også skjer det igjen. Nå er det flere måneder siden sist, men det pleier å skje kanskje hvert halvår, og tre ganger forrige runde. Håper de har løst det nå, er veldig fornøyd med bøkene :)
 
Vi har et hus " midt i glaningen " i et felt , så vi går mest alarm- selgere og røde kors/ Amnesty. Sier høflig men bestemt nei.

Jeg kan gi noen tiere til lokale fotballag lotteri osv :)

Med JV liker jeg å være litt kverulerende hvis jeg har tid, spør hvorfor de på død og liv vil verve flere da de vil få dritgod plass her i byen når Armageddon kommer-da alle vi andre brenner i helvetet og de kan tusle rundt i denne flotte hagen med sebraer og løver med alle sine igjenoppståtte slektninger
 
Har aldri hatt noe problemer med å si nei til jv eller andre troende på døra eller som deler ut ting ellers. Men kjenner at jeg synes at de kunne latt vær å oppsøke meg og heller la meg oppsøke de hvis jeg ønsker å høre deres budskap.
 
Sektor alarm er de definitivt mest pågående her, og der nytter det ikke å be dem fjerne oss fra lista heller. Jeg vet ikke hvor mange ganger de har vært her og fått beskjed om at vi ikke er interesserte og ikke kommer til å benytte oss av deres tjenester.
 
Uting å prakke sin tro på andre.
 
Haha
Telefonselgere fra Sandviks er et større problem her enn jehovas vitne forresten... :rolleyes: De skal nærmest ha legeerklæring på hvorfor du takker nei :hilarious:
Haha, det er sant :hilarious: Har bare blokket dem så godt jeg kan:p
 
Har Aldri hatt problemer med Jehovas vitner, det er alltid to eller tre kvinner som har kommet på min dør, første gangen kom det 3 hyggelige pene bestemte kvinner i kjole og beige strømpebukser og pensko og brukte føttene I døren og pratet sånn jeg ble litt nervøs og plutselig stå alle tre innenfor døren å der overbevise de meg til å la de komme in og lese litt i Bibelen for meg, så de tok av seg sko og vi gikk til stua og de satte seg på hver side av meg i sofaen og begynne lese for meg. Og de fikk meg bli interessert å høre mere. Og de ble hos meg hele kvelden. Og siste timen så fikk de meg til at sette meg på gulvet fremfor de og nære beina til de og så lese høyt i Bibelen for de, og de sa jeg måtte trene mye mere på dette. Og de kommer gjerne flere ganger til meg. Å jeg syntes det var veldig spennende og det ga meg noe. Og de kom alle sammen dagen etter og hver dag I en uke
 
Har Aldri hatt problemer med Jehovas vitner, det er alltid to eller tre kvinner som har kommet på min dør, første gangen kom det 3 hyggelige pene bestemte kvinner i kjole og beige strømpebukser og pensko og brukte føttene I døren og pratet sånn jeg ble litt nervøs og plutselig stå alle tre innenfor døren å der overbevise de meg til å la de komme in og lese litt i Bibelen for meg, så de tok av seg sko og vi gikk til stua og de satte seg på hver side av meg i sofaen og begynne lese for meg. Og de fikk meg bli interessert å høre mere. Og de ble hos meg hele kvelden. Og siste timen så fikk de meg til at sette meg på gulvet fremfor de og nære beina til de og så lese høyt i Bibelen for de, og de sa jeg måtte trene mye mere på dette. Og de kommer gjerne flere ganger til meg. Å jeg syntes det var veldig spennende og det ga meg noe. Og de kom alle sammen dagen etter og hver dag I en uke
Dummeste jeg har lest. Gammel tråd er det også
 
Back
Topp