Jehovas vitne

Sist jeg hadde noen religiøse på døren, var det ikke Jehovas vitne. Men noen andre som delte ut gratis bibler.
Vi har skjeldent "besøk", jeg har ikke noe imot det. Så fremst de respekterer når man gir beskjed at man ikke er interessert.
 
Her har de kommet på døra innimellom og når jeg takker nei sier de høflig hadet og går, så da er det ikke noe problem.
 
Syns ikke jv er irriterende, men de er maks innom et par ganger i året, og det prøver jo egentlig å redde oss (fra deres ståsted).

Godboken ringer meg derimot ukentlig i perioder for å få meg til å melde meg inn igjen, uten at jeg noen gang har meldt meg ut. Ble temmelig irritert sist etter å ha snakket med dem tre ganger på en uke om samme tilbudet, så nå er det en stund siden sist :p
 
Får ingen jehovas vitne på døra her :p

Ikke vi heller! Hadde de tatt bryet med å kjørt opp inn i skogen til oss, så burde de nesten fått seg en kaffekopp for bryet! :) men den hadde nok blitt i en engangsbeger på vei til bilen.... jeg liker generelt ikke å invitere inn folk jeg ikke kjenner!
 
Vi har ikke problemer med det. Hatt noen på døra da vi bodde i byen. Noen av dem har vært temmelig motvillige mot å gå, de ville ikke ta nei for et nei.
 
Telefonselgere fra Sandviks er et større problem her enn jehovas vitne forresten... :rolleyes: De skal nærmest ha legeerklæring på hvorfor du takker nei :hilarious:

Her maste de noe så innmari en stund, ringte jo hver dag :eek: skulle ha meg til å kjøpe de pakkene, som bare var skikkelig dårlige og dødsdyre i forhold til hva man fikk :eek:
 
Lenge siden sist Jeg har møtt på JV, men har aldri hatt problemer med å avvise dem. Har også en gang møtt på en som var mormon, og det var ingen problem å avslutte samtalen,men jeg snakket litt med han av nysgjerrighet da. :) synes egentlig veldedige organisasjoner er mye mer pågående enn religiøse! Hvis man snakker med dem tar det ikke lange tiden før de skal "bare skrive ned " men så skal de ha kontonummer og avtalefaktura og lurer hvilket beløp du vil trekke. Og sjelden har de egentlig noen ordentlig info om seg selv tilgjengelig. Også strømselgere og Telenor kan være veldig pågående .
 
Her maste de noe så innmari en stund, ringte jo hver dag :eek: skulle ha meg til å kjøpe de pakkene, som bare var skikkelig dårlige og dødsdyre i forhold til hva man fikk :eek:

Her vil de prakke på meg foreldre og barn-bladet fordi jeg abonnerte på det da jeg var gravid med første. Heldigvis har det vært stille en god stund! Tipper at når jeg avslutter fakta-serien så er det på’n igjen :hilarious:
 
Kommer både folk fra Jehovas vitner og selgere på døra her i ny og ned, har aldri opplevd det som problematisk. Sier alltid at jeg ikke er interessert og ønsker de en fin dag videre.
Koster meg ikke en kalori de gangene de er her!
 
Skjønner ikke at det er så irriterende? Det er jo bare å takke høflig nei takk. Og religiøse kommer nok aldri til å slutte å prøve å nå ut til folk, de tror jo oppriktig at man enten kommer til himmelen eller til helvete når man dør, så ta det som et kompliment at de ønsker deg det beste
 
Aldri hatt de på døra, og selv om jeg er ureligiøs så er det lov å være hyggelig mot de og. De er ofte født inn i disse sektene, og kan ikke noe for at foreldrene deres har hjernevasket de til en absurd tro.... :)
 
Aldri hatt de på døra, og selv om jeg er ureligiøs så er det lov å være hyggelig mot de og. De er ofte født inn i disse sektene, og kan ikke noe for at foreldrene deres har hjernevasket de til en absurd tro.... :)

Tror ikke det er det som er ment som irriterende, men at de er innpåslitne, tar ikke et nei for et nei osv.
 
Er et ikke-problem her. Ringer på noen sånn en gang i året. Jeg tar imot heftene de deler ut og sier takk for det. De er ikke påtrengende, vil bare levere budskapet sitt, også går de.
 
Synes egentlig det er irriterende med alle som ringer på døra uplanlagt :hilarious:
 
Syns det varierer egentlig. Noen godtar et nei, noen er hyggelige og andre kunne like gjerne vært selgere :p hadde noen som kom tilbake et par ganger der vi bodde før, men det var vel mest fordi samboer hadde kverrulert litt og de skulle få ham til å vise dem noe i bibelen... De på døra var faktisk veldig hyggelige.
Selgere er de verste syns jeg, de tar sjelden nei for et nei og kan bli skikkelig udregelige, men heldigvis sjelden vi får noen på døra i det hele tatt som enten har budskap eller skal selge noe :D
 
Jeg liker rett og slett ikke folk (selgere/jehovas vitner eller andre religiøse grupper) som kommer uanmeldt på døren eller som ringer for å selge. Hadde jeg vært interessert hadde jeg oppsøkt de selv.
 
Telefonselgere fra Sandviks er et større problem her enn jehovas vitne forresten... :rolleyes: De skal nærmest ha legeerklæring på hvorfor du takker nei :hilarious:

Send oss en mail på kundeservice@sandviks.com og be oss ta deg av ringelisten. Jeg fikser det på 3 minutter, null problem.
Du kan ordne det selv også egentlig. Bare logg deg på Min side, gå til Mine opplysninger, klikk på at du ikke vil bli kontaktet av telefonselgerene våre. ;)
 
Syns ikke jv er irriterende, men de er maks innom et par ganger i året, og det prøver jo egentlig å redde oss (fra deres ståsted).

Godboken ringer meg derimot ukentlig i perioder for å få meg til å melde meg inn igjen, uten at jeg noen gang har meldt meg ut. Ble temmelig irritert sist etter å ha snakket med dem tre ganger på en uke om samme tilbudet, så nå er det en stund siden sist :p
Da var det nok ett annet tilbud dem ville selge deg ;) Eller du er registrert flere ganger hos oss ;)
 
Back
Topp