Jeg vil være utro..

Nina90

Andre møte med forumet
meg og sambo har vært sammen i 4 år nå, og har to barn sammen. jeg har dårlig selvtillit, men det begynner smått å bli bedre.. jeg lurer på om jeg appellerer til noen andre menn.. jeg har lyst til å flørte litt med andre, for sambo forteller aldri at jeg er fin og når han gjør det så høres det ikke ut som han mener det.. [8|]

ehm[8|]

Spesielt

Hva med å snakke med han om det? fortell han hvordan du har det..

Gjør det virkelig slutt før du finner en annen.. Er skikkelig skikkelig sårende å være den som utsettes for utroskap[:'(]

Haha! Jeg regner med at du tuller?
Er det OK for deg at samboeren din er utro hvis han er usikker på om han er attraktiv lenger da?

Du trenger andre menn for å få bekreftelser? .. Go ahead, du ødelegger bare for deg selv. [:-]

Jeg bor sammen med en mann som er "gnien" på komplimentene og jeg kjenner litt på at det derfor er koselig med en positiv kommentar eller et litt interessert øyekast her og der.

Allikevel er det jo viktig å tenke at all oppmerksomhet ikke er positiv oppmerksomhet. Og om skoen var på den andre foten - ville du ha satt pris på at samboeren din var på utkikk etter oppmerksomhet hos andre fordi du ikekvar god nok til å gi en positiv bemerkning?

Nei. Jeg har funnet meg i at dette er den mannen jeg er sammen med og alle har sine sterke og svake sider. Og har jeg perioder hvor jeg syntes livet er litt dritt og jeg trenger litt ros så sier jeg det bare.

Ville nok snakket med han om dette jeg.... Løsningen er hvertfall ikke å blunke til andre menn i smug.

snakk med han først.. gi han en sjangs... han er ingen tankeleser.. fortell hva du savner.

Hah. Nå kødder du vel? 

nå håper jeg dette bare er tull[8|]

eller så tror jeg du virkelig får sette deg end å prate med mannen din å fortelle hva du ønsker

Go for it! [:D]

Ser ut som en kødde profil[8D]

ORIGINAL: kniberg

Ser ut som en kødde profil[8D]

Det syns jeg og. [8D]

Men hun har ikke kødda ellers da, etter det jeg leser ut fra innleggene hennes før.. [8D]

jeg har prata med han om dette.. han forstår ikke, sier at jeg overdriver og sånt.. jeg vil kjenne spenningen ved å date igjen og være intim med noen andre. har ikke lyst på sambo lenger engang.[&o] samtidig som jeg ikke vil gå fra han, jeg elsker han jo og han er far til barna mine. om jeg er utro en gang, så får jo ikke han vite det.. 

HAHAHAHAHAHA.... så TEIT du er .. sorry meg... men hallo -_-

gjør det slutt da vel..
om du ikke vil ha han.så kan du neppe elske han

nei greit om ikke han får vite det, men klarer DU å leve med det da?? uff...nei, da bør du heller snakke med han om det først,- hva du tenker og føler og si du har tenkt å være utro da f.ex........så får du se reaksjonen på det!?[&:]

Tenk deg om.. du elsker fyren, men vil være utro mot han?!
Hadde du hatt det bedre med deg selv om du var utro? Tror du alle problemer hadde forsvunnet da..??

ORIGINAL: TinaCeline

gjør det slutt da vel..

jeg elsker han, men vil ikke være intim med han for jeg føler han ikke tenner på meg lenger.derfor har jeg fått helt avsmak på det området.. han gir meg aldri komplimenter,jeg må si det selv "er jeg ikke fin?".. "å..ja, joda.." sier hn.. [8|] det han vet, skader han ikke.. jeg vil ikke gjøre det slutt, vil bare vite hvordan det er å være med en annen mann.. har bare hatt 1 sexpartner og det er sambo..

ORIGINAL: Nina90

jeg har prata med han om dette.. han forstår ikke, sier at jeg overdriver og sånt.. jeg vil kjenne spenningen ved å date igjen og være intim med noen andre. har ikke lyst på sambo lenger engang.[&o] samtidig som jeg ikke vil gå fra han, jeg elsker han jo og han er far til barna mine. om jeg er utro en gang, så får jo ikke han vite det.. 

Seriøst?! Omg.. Du sier du fortsatt elsker han, men likevel vil du være utro? Virker ikke som at du elsker han så høyt da gitt.. [8|]

ORIGINAL: Nina90

ORIGINAL: TinaCeline

gjør det slutt da vel..

jeg elsker han, men vil ikke være intim med han for jeg føler han ikke tenner på meg lenger.derfor har jeg fått helt avsmak på det området.. han gir meg aldri komplimenter,jeg må si det selv "er jeg ikke fin?".. "å..ja, joda.." sier hn.. [8|] det han vet, skader han ikke.. jeg vil ikke gjøre det slutt, vil bare vite hvordan det er å være med en annen mann.. har bare hatt 1 sexpartner og det er sambo..

Så alt blir bedre hvis du bare får pult noen andre? Ja, du har tenkt igjennom alt, må jeg si!

Idiot.

Dette er imponerende idioti, syns dere ikke? [:D] 

Back
Topp