Jeg vil være utro..

ORIGINAL: Nina90

ORIGINAL: TinaCeline

HAHAHAHAHAHA.... så TEIT du er .. sorry meg... men hallo -_-

gjør det slutt da vel..
om du ikke vil ha han.så kan du neppe elske han

jeg elsker han, men vil ikke være intim med han for jeg føler han ikke tenner på meg lenger.derfor har jeg fått helt avsmak på det området.. han gir meg aldri komplimenter,jeg må si det selv "er jeg ikke fin?".. "å..ja, joda.." sier hn.. [8|] det han vet, skader han ikke.. jeg vil ikke gjøre det slutt, vil bare vite hvordan det er å være med en annen mann.. har bare hatt 1 sexpartner og det er sambo..

hatt bare 1 sexpartner jeg også.. å ja,det virker spennende å ha seg med noen andre... men jeg hadde ikke gjort det fordet..

Er vel ikke fredag enda? [8|]

ORIGINAL: ¤Ruth Flaksnes¤

Kjære Nina (ja, for jeg regner med det er du som har/hadde den Starlet-spalten),

Jeg vil foreslå for deg at du følger dine egne råd og holder deg i skinnet, og prater ut om problemene.
Evt. får du følge Anna Ankas råd.

Hilsen en samlivs-ikke-ekspert.

starlet spalten, hæ?

har prata med han.. når jeg er sur og sier jeg ikke orker mer så sier han "ja så gjør noe med det da!".. virker som han vil at JEG skal gjøre det slutt..han vil ikke det selv.. han er snill mot meg ellers.. men, vi er nesten som bror og søster når det kommer til sengeaktvitet,,, vil ikke gjøre det slutt, barna mine kan ikke ha skilte foreldre bare fordi jeg vil ha sex med noen adnre.. men sambo finnr det ikke ut, for han leser aldri mld, email eller noenting,, jeg kan si jeg skal ut med venninner.. hvordan skal han finne det ut da,,,,[8|]

jeg elsker han, men vil ikke være intim med han for jeg føler han ikke tenner på meg lenger.derfor har jeg fått helt avsmak på det området.. han gir meg aldri komplimenter,jeg må si det selv "er jeg ikke fin?".. "å..ja, joda.." sier hn.. [8|] det han vet, skader han ikke.. jeg vil ikke gjøre det slutt, vil bare vite hvordan det er å være med en annen mann.. har bare hatt 1 sexpartner og det er sambo..

Hvis du vurderer å gå bak hans rygg å være utro.
Ja faktisk PLANLEGGE å være utro,
kan du umulig elske han.

Er du litt menneskelig oppi knotten,
gjør du det slutt før du er  sammen med en annen.

ORIGINAL: munter

kan du umulig elske han.

jeg har behov jeg også.. som han ikke klarer å tilfredstille..

SÅ GÅ Å KNULL NOEN DA JENTE... herregud...

eller gjør det slutt med mannebeinet..
istede for å sitte her å klage... jeeeezøs

Jeg har hatt skilte foreldre så lenge jeg kan huske, ALDRI vært noe problem..
det samme med storebror....

Dette må være den dummeste posten jeg har sett her på lenge...
Hvis dette er kødd: IDIOT
Hvis dette ikke er kødd: EGOISTISK IDIOT...

Du kan umulig være glad i han om du planlegger å være utro..det er det styggeste du kan gjøre mot han... kjøp deg heller et hjelpemiddel...[:'(]

Oh lord...[:-]

Hadde noen sagt dette i virkeligheten sånn at jeg hadde trodd på det her hadde jeg rista deg hardt sånn at alt falt på plass igjen i topplokket!!!

Ikke finner det ut?? Hvor mange har ikke vært utro hvor mannen finner det ut??? Eller dama??? Alltids en eller annen som ser et eller annet..
Kan du virkelig gjøre noe så slemt og ondskapsfult (ja det mener jeg virkelig det er!!!) mot en du elsker???

ORIGINAL: munter

kan du umulig elske han.

jeg har behov jeg også.. som han ikke klarer å tilfredstille..

Javel, men det rettferdiggjør ikke utroskap..

Og det er jo du som sier du ikke vil ha sex..

Gjør som du vil, men ditt forhold vil ikke bli bedre av å være utro.

utroskap løser ingenting! evt ta en pause i forholdet?

Gresset er grønnere på den andre siden fordi du ikke har vannet ditt eget!

husk at forholdet må gå begge veier! Hvorfor skal han vise at han tenner på deg om du ikke viser at du tenner på han? Sier du til han at han er fin? Gutter trenger å høre det også!
Merker veldig på sambo at han får det bedre når jeg sier; åå, så fin du er idag.. Eller, Åå, den genseren var flott på deg osv..

Herre.. Blir helt sjokkert her jeg...
Er selvtilliten så ille så oppsøk en psykolog for guds skyld, og snakk med samboeren din!

Er sexlivet så ille, så kjøp deg en dildo da! Kondomeriet har litt av hvert å velge mellom! Får du tilfredsstillt behovene dine uten dårlig samvittighet! [;)]

Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere å ligge med en annen mann, når du skriver at du elsker samboeren din.. idioti spør du meg...

høres ut som en skikkelig god plan altså! go for it!

[8|][8|]

du trenger da vel ikke å være utro for å flørte litt uskyldig ute på byen vel?
du trenger ikke dra den helt ut liksom... blikk, øyekontakt og en liten prat ute på byen er vel selvtillittsboot nok vel=?

Oppsiktsvekkende. Ikke at du vil være utro, for det vil svært mange. Men at du så ubeskjedent blottlegger det her, tilsynelatende uvitende om hvor lite konstruktive dine tanker er og hvilke reaksjoner du vil få av oss

Kanskje han tenker det samme, siden du ikke vil ha sex med ham?

Nei, det å faktisk planlegge utroskap beviser vel at du rett og slett ikke elsker mannen din slik du tror/ønsker. Så, da ville jeg heller tatt en pause i forholdet, for utroskap er absolutt IKKE verdt det! [8|]

jeg har prata med han om dette.. han forstår ikke, sier at jeg overdriver og sånt.. jeg vil kjenne spenningen ved å date igjen og være intim med noen andre. har ikke lyst på sambo lenger engang.[&o] samtidig som jeg ikke vil gå fra han, jeg elsker han jo og han er far til barna mine. om jeg er utro en gang, så får jo ikke han vite det.. 

åjoda....

sanneten kommer alltid fram på en eller annen måte...en eller annen gang....
hva om du er utro, forholdet deres blir bedre og flere år senere kommer det fram at du har vært utro??
kommer til å hjemsøke deg i laaang tid.
hvis du er utro mot han fortjener du ikke han.
du sier du elsker han...?? hør på ordet... UTRO

Back
Topp