Jeg vil diskutere....

ORIGINAL: Lillesnusken

Kan jo hende vi kvinner er litt egoistiske når det gjelder tid med barna våre, hadde man f.eks fått 2 års permisjon, tror jeg nok de fleste fedre hadde "fått" mye mer permisjonstid av mor.

Siterer meg selv jeg... [:D]

Vi hadde ikke tid sammen de første 14 dagene. For han jobber i privat bedrift og de ville bare betale for 2 dager og vi ha ikke råd til at han skulle gå hjemme så lenge uten lønn.

ORIGINAL: Mesaana

Vi hadde ikke tid sammen de første 14 dagene. For han jobber i privat bedrift og de ville bare betale for 2 dager og vi ha ikke råd til at han skulle gå hjemme så lenge uten lønn.

Synes økonomi er en god grunn til ikke å ha så mye permisjon...

Jeg studerer på fulltid, og håper å kunne gå tilbake til studiene når vårsemesteret starter neste år - mozart vil da være 3 måneder gammel. Vi har da tenkt at pappan skal ta permisjon frem til sommeren. Han har veldig lyst å være sammen med barnet vårt, og jeg ønsker veldig gjerne at han skal være det... jeg tror at jeg lett kan overstyre ting når vi er sammen, og når han får være alene tror jeg han vil få en annen trygghet og nærhet til barnet vårt.

Ble helt forelsket jeg når han sa at han ville ha permisjon![:D]

Back
Topp