Jeg vet det er tidlig, men navn?

Vi har kun jentenavn. Eller, mannen har en del guttenavn, men de er uaktuelle [emoji23]

Jeg og mannen har veldig forskjellig smak når det kommer til navn.
Med første var vi heldig og ble raskt enig. Hadde navnet klart fra OUL.
Med nr 2 hadde vi vel 5 navn vi sto mellom, men klarte ikke bli enig. Hun var 3 mnd før vi klarte å bestemme oss [emoji23]
Aner ikke hvordan det kommer til å gå denne gangen. Syns jentenavn er lettere enn guttenavn, men tror vi venter med diskusjonen rundt navn til vi vet kjønn [emoji4]

Han er overraskende enig med meg :p så vi har et jentenavn og et guttenavn klart. Men ting er ikke avklart før lillebebis kommer da <3

Syntes dette med navn er vanskelig :p Det var vanskelig å finne navn på forrige også, så blir vel ikke lettere nå :hilarious:

Må nok vente til etter oul og vi vet kjønn. For er ikke enige om noen navn. Hadde ett jentenavn men et vennepar «tok» det uten at de viste vi ville ha det :p

Sto mellom Thavo og Miika sist, og han ble hetende Miika. Så da blir nestemann Thavo hvis det gutt. Finske/finnskog-aner så derfor går vi for finske navn. Veldig fan av Eevi til jente, men det er ikke diskutert med pappa'n enda. :)
Det var stilige navn :)
Kjekt når ikke alle heter det samme

Sto mellom Thavo og Miika sist, og han ble hetende Miika. Så da blir nestemann Thavo hvis det gutt. Finske/finnskog-aner så derfor går vi for finske navn. Veldig fan av Eevi til jente, men det er ikke diskutert med pappa'n enda. :)

Fine navn! Mannen min er finsk og vi har to finske navn på listen, Olavi og Vilja. Liker begge to godt, men er også glad i navnet Liv som er et familienavn.:happy:

Vi er ganske enige på jentenavn, men sliter veldig med guttenavn.. Kom ikke på noen vi begge likte sost, men da ble det jente så slapp å tenke for mye på det :-D

Back
Topp