Frøken mini
Betatt av forumet
Vi har diskutert navn og har et navn til hvert kjønn, Erle og Olai. Kan selvfølgelig ende opp med noe annet når vi ser og blir kjent med lille [emoji173]️
Fine navn[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har diskutert navn og har et navn til hvert kjønn, Erle og Olai. Kan selvfølgelig ende opp med noe annet når vi ser og blir kjent med lille [emoji173]️
Så mange fine navn [emoji173]️ hos oss ligger det på Wilma og Ludvig [emoji4]
Det va fine navn. Ikke navn du ser så ofte[emoji7]
Du kan jo sjekke ssb.no, der finner du tabeller med de 50 mest populære jente -og guttenavnene i 2017 Mulig du kan søke opp navn og se hvor mange som har det i Norge oxo.Så spennende med navn! Jeg er gift med en nederlender, så vi må ha noe som fungerer internasjonalt..
Noen som har anbefalinger til apper og bøker? Kan sikkert finne frem «Hva skal barnet hete?» fra bokhylla til mine foreldre, men antar det har skjedd litt på den fronten siden 80-tallet!! [emoji23]
Du kan jo sjekke ssb.no, der finner du tabeller med de 50 mest populære jente -og guttenavnene i 2017 Mulig du kan søke opp navn og se hvor mange som har det i Norge oxo.
Var det verdt det å ikke vite kjønnet? Vi har ikke klart å dy oss de andre gangen men denne gangen har jeg veldig lyst på overraskelsen og gleden ...Kom gjerne med guttenavn, vi har jentenavn klart, men vi må ha gutt også, for vi vil ikke vite kjønnet. Det var magisk sist, så skal ikke det nå heller[emoji176]
Var det verdt det å ikke vite kjønnet? Vi har ikke klart å dy oss de andre gangen men denne gangen har jeg veldig lyst på overraskelsen og gleden ...