Jeg vet det er tidlig, men navn?

Lykkeliten16

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Jeg liker å planlegge og har begynt å tenke litt på navn. Men syns det er den vanskeligste jobben vi har nå.. Finne et perfekt navn!

Jeg håper dere vil være med å slenge ut noen navneforslag, så vi kanskje kan få noen ideer av hverandre?

Jeg vil heller ikke ha samme navn som alle andre, men gjerne fine tradisjonelle norske navn :happy:

Frøkna her er oppkalt etter min mormor, og det er et typisk oldemornavn. Ønsker et mer moderne navn på nr to, men som går sammen med det gamle :)

Frøkna her er oppkalt etter min mormor, og det er et typisk oldemornavn. Ønsker et mer moderne navn på nr to, men som går sammen med det gamle :)
Så koselig at hun er kalt opp :Heartred
Vår fikk det ene navnet vi klarte å bli enige om sist, så denne gangen skjønner jeg ikke at det kan være igjen noen navn..
Men vi lette ikke etter jentenavn sist siden vi visste det var gutt, så kanskje det må bli jente denne gangen? :laughing002

Det er så spennende med navn ! Og veldig vanskelig å velge .. jeg begynner å tenke på det med en gang testen er positiv :)
Har noen favoritter men er redd de blir for «spesielle»
Sa guttenavnet som vi hadde tenkt på til min mor, og hun svarte så fint « håper dere får en jente da....» haha

Det er så spennende med navn ! Og veldig vanskelig å velge .. jeg begynner å tenke på det med en gang testen er positiv :)
Har noen favoritter men er redd de blir for «spesielle»
Sa guttenavnet som vi hadde tenkt på til min mor, og hun svarte så fint « håper dere får en jente da....» haha
Jeg synes kanskje det er det vanskeligste med navn.. Andres reaksjon. Sist fant vi et navn vi synes var perfekt og allikevel fant folk ting å påpeke med navnet. Denne gangen har jeg tenkt å bry meg mindre om hva andre måtte mene og mer om hva vi syns er fint og som passer med storebror sitt navn:happy:

Jeg synes kanskje det er det vanskeligste med navn.. Andres reaksjon. Sist fant vi et navn vi synes var perfekt og allikevel fant folk ting å påpeke med navnet. Denne gangen har jeg tenkt å bry meg mindre om hva andre måtte mene og mer om hva vi syns er fint og som passer med storebror sitt navn:happy:
Vi fortalte aldri noen hva vi hadde tenkt på som navn nettopp pga dette. Vi hadde et "arbeidsnavn" som vi tulla mye med, men det ble noe helt annet som ingen visste at vi tenkte på! Tror det er mer vanskelig for folk å bemerke navnet etter at han hadde fått det etter fødselen. Dessuten hadde vi vært tydelige på det til alle de nærmeste om at de ikke fikk vite det fordi vi ikke ville ha noen kommentarer på det..

Vi vil nok også holde navn hemmelig til fødsel. Litt mer vår hemmelighet da, samt ingen kan komme med det de mener en vel mente innvendinger.
Vår baby, vårt navn

Utrolig hva alle andre skal bry hodet sitt med når det gjelder hva andre kaller barna sine o_O
Vi kommer ikke til og si noe heller, tror vi har guttenavn klart men synes jentenavn er vanskelig denne gangen.

Navn er i alle fall utrolig spennende:love7

Vi har et jentenavn og et guttenavn klar :) så har jeg en venninne som skal få rett før meg, og hun har sagt at hun liker «mitt» guttenavn veldig godt .. så er litt nervøs for at begge får gutt :p selv om det ikke er sikkert hun hadde tatt det navnet :)

Har et jentenavn klar, men blir mellom meg og mannen til ungen er født. Man vet aldri. Plutselig passer ikke den lille navnet man hsr valgt, men man får vell en slaks følelse på det underveis. Stemte ganske godt med førstemann [emoji5]

Olivia eller Kaspian tenker jeg[emoji7] Vi har vært veldig enige om det før, får se hva skjer han eller hun kommer ;)

Vi har diskutert navn og har et navn til hvert kjønn, Erle og Olai. Kan selvfølgelig ende opp med noe annet når vi ser og blir kjent med lille [emoji173]️

Vi har diskutert navn og har et navn til hvert kjønn, Erle og Olai. Kan selvfølgelig ende opp med noe annet når vi ser og blir kjent med lille [emoji173]️

Så nydelige navn da :Heartred

Så fine navn! Takk for at du deler!! :happy:
Takk[emoji171]

På eldstemann så ble navnet forandret flere ganger før han kom til. Eller vi hadde flere vi likte.

Mellomste så sa det pang, den dagen jeg var på oul. Hadde ingen annen navn før eller etter. Han passer perfekt til navnet sitt.

Olivia har jeg likt veldig lenge. Nå er det nok gutt igjen, føler det på meg. Samt det er størst sjangs for gutt å jeg har to fra før[emoji23] så er litt bob bob med Kaspian, han må da sees først ;)

Back
Topp