Jeg vant!!! :)

Ja, jeg må finne ut av hvilken først. Syntes den rosa var såå fin.. Men vet jo ikke kjønn enda da.
Nei er ikke lett det der med farger enda altså ;) ser så utrolig mye flott på salg for tiden også, men må liksom vente da det gjerne er veldig "jentete" eller "guttete" og veldig lite nøytralt :bored: gleder meg til å få vite hvem som ligger inni der :shy::love017
 
Ja, det tror jeg går fint. Jeg har sjekket de ut før og de hadde til 6 år iallefall.

Okei får håpe det:) hvis ikke så får jeg ta en baby str, hvis de har noe nøytralt:) å håpe på at jeg har en spire som har tenkt å bli der inne nå:)
 
Gratulerer :) babynest er gull :)
 
Gratulerer til dere alle, babynest ble også populært etter jeg fikk sønnen min, så det ønsker jeg meg til den som er i magen nå:happy:
 
Gratulere så mye:happy: Så gøy å vinne noe msn får bruk for!
 
Gratulerer så mye :happy:
 
Hvor langt er du på vei?

Jeg fikk positiv test i går 9dpo, så er ganske nytt og skummelt ennå, testene stiger, men alt kan skje, så krysser bare fingrene og tørr ikke håpe alt for mye ennå, men veldig spennende:)
 
Jeg fikk positiv test i går 9dpo, så er ganske nytt og skummelt ennå, testene stiger, men alt kan skje, så krysser bare fingrene og tørr ikke håpe alt for mye ennå, men veldig spennende:)
Krysser fingrene for dere ❤️ gratulerer med positiv test :)
 
Jippi, jeg vant i topp 100 konkurransen i januar :)
Jeg var så heldig å bli trekket ut som vinner av baby nest. Jeg hadde aldri dette til datteren min, de ble først veldig populært like etterpå.
Vanskelig å velge da, de var alle så finen:)

Gratulerer!! :)
Eg vant over Tamara med 3 innlegg, så seier meg fornøyd med topp 100 Januar sjølv ;)
 
Gratulerer! Jeg sydde ett babynest til en venninne, og tenker at det må være deilig å få det;)
 
Back
Topp