Jeg vant!!! :)

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Jippi, jeg vant i topp 100 konkurransen i januar :)
Jeg var så heldig å bli trekket ut som vinner av baby nest. Jeg hadde aldri dette til datteren min, de ble først veldig populært like etterpå.
Vanskelig å velge da, de var alle så finen:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190202_074031.jpg
    Screenshot_20190202_074031.jpg
    29,7 KB · Visninger: 25
Gratulerer så masse :) jeg vant også :hello2bbhug me som jeg ønsker meg så fælt :) så det var ille moro! :woot::happy093
 
Gratulerer så masse :) jeg vant også :hello2bbhug me som jeg ønsker meg så fælt :) så det var ille moro! :woot::happy093
Takk :) gratulerer du også :D
Bbhug me har jeg også veldig lyst på. Skal skaffe meg senere, du får skrive anmeldelse når du har fått den om den er verdt å skaffe :)
 
Takk :) gratulerer du også :D
Bbhug me har jeg også veldig lyst på. Skal skaffe meg senere, du får skrive anmeldelse når du har fått den om den er verdt å skaffe :)
Tusen takk :) det skal jeg gjøre :)
 
Takk, jeg trengte den også :)
Så bra:) da skriver du/dere ekte navn, Nick, adresse , tlf og mail, merker mailen med topp 100 januar+premien du vant,
Og selvfølgelig hvilken type man ønsker osv :)
 
Så bra:) da skriver du/dere ekte navn, Nick, adresse , tlf og mail, merker mailen med topp 100 januar+premien du vant,
Og selvfølgelig hvilken type man ønsker osv :)
Ja, jeg må finne ut av hvilken først. Syntes den rosa var såå fin.. Men vet jo ikke kjønn enda da.
 
De er såå fine! Jeg å ønsket meg den:) jeg vant småkassen:)
Ja, jeg også :) synes den rosa er så fin, men kanskje litt risky siden vi ikke vet kjønn..
Småkassen har jeg vurdert å teste selv egentlig, det virker veldig bra. Du får dele bilde når du har fått den.
 
Ja, jeg også :) synes den rosa er så fin, men kanskje litt risky siden vi ikke vet kjønn..
Småkassen har jeg vurdert å teste selv egentlig, det virker veldig bra. Du får dele bilde når du har fått den.

Det skal jeg gjøre:D
hvor langt er du? :) hvis man tar en nøytral farge kan den jo brukes flere ganger også:)
 
Det skal jeg gjøre:D
hvor langt er du? :) hvis man tar en nøytral farge kan den jo brukes flere ganger også:)
9 uker i dag :)
Ja, den grå var også veldig fin. Vet ikke om vi skal ha så mange fler.. Først kun en til:) Har ei datter på 6 år. Har du barn fra før?
 
9 uker i dag :)
Ja, den grå var også veldig fin. Vet ikke om vi skal ha så mange fler.. Først kun en til:) Har ei datter på 6 år. Har du barn fra før?
Jaa den grå er kjempefin:) Så gøy:) har en datter på 7:) så håper jeg får småkassen i så stor str:)
 
Back
Topp