Jeg vant!

LittleMonkii

Forumet er livet
Ny sofa til 2700kr  Sikkert ikke verdens beste kvalitet, ei heller verdens lekreste, men jeg tenker den duger så lenge barna er små :)
Lillehammer familiesofa, stor U-sofa til hele familien - netthandelen.no

Du må jo være hekta:) hihi. Den var kjempe fin synes jeg:)

Haha, hekta ja! Men nå er jeg ferdig. Har prøvd å få sofaen til under 3000kr hele uka og i dag gikk det, så nå er jeg fornøyd 

LittleMonkey skrev:
Haha, hekta ja! Men nå er jeg ferdig. Har prøvd å få sofaen til under 3000kr hele uka og i dag gikk det, så nå er jeg fornøyd 

Det er billig for en sofa, så det er ett godt kjøp tror jeg:)

stva skrev:
Netthandelen?? 

Ja emoticon
Gidder ikke legge så mye penger i sofa før barna er litt større, så da kunne jeg jo ikke la være :p

LittleMonkey skrev:

stva skrev:
Netthandelen?? 

Ja emoticon
Gidder ikke legge så mye penger i sofa før barna er litt større, så da kunne jeg jo ikke la være :p

Hehe, den er kjempe fin :)
Skjønner godt du er hekta ;)
Var litt hekta på Netthandelen før jul, men har klart å holde meg i nakkeskinnet.
Det er farlig å stikke innom. Finner alltid noe ;)

Den var da fin! 

Har bare billige møbler vi og, med tanke på at det skal være barnevennlig her. Kunne ikke tenke meg å ha dritdyre møbler som ungene omtrent ikke får bruke... 

Får heller kjøpe dyrere når ungene blir større. 

Klatremus Lillemann skrev:

Den var da fin! 

Har bare billige møbler vi og, med tanke på at det skal være barnevennlig her. Kunne ikke tenke meg å ha dritdyre møbler som ungene omtrent ikke får bruke... 

Får heller kjøpe dyrere når ungene blir større. 

Ikke sant. Jeg tenker at denne sofaen får holde mål helt til den kollapser eller til vi føler for fornyelse igjen :) Den vi har nå må iallefall byttes ut, den er beige og suger til seg gris :p

Gratulerer, vil gjerne se en ny tråd når du har fått den ;) Men, henter du alt selv, eller betaler du for frakten på alt det du handler?

IsThaBeth skrev:
Gratulerer, vil gjerne se en ny tråd når du har fått den ;) Men, henter du alt selv, eller betaler du for frakten på alt det du handler?

Jau, takk :) Jeg bor ca 3timer unna, så jeg velger å sende dem med bring og så henter jeg tingene på nærmeste bring cargo terminal. Skal man ha dem kjørt til døren blir frakten nesten det dobbelte av hva den koster med fraktmåten jeg velger. Denne kommer på ca 4300kr inkludert frakt, men siden jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe sofaer på ikea tenker jeg at jeg allikevel har spart i underkant av 4000kr :)

Grønnkommode skrev:
Den var jo litt lik kansassofaen vår, og jeg trodde den var billig :D
Gratulerer med ny sofa!!

Takk! Joda, men det kan nok hende at prisforskjellen også vitner om kvalitetsforskjell ;)

Jeeeeej, gratulerer!!! :D

Syns den var fin jeg!! :D

Haha, ja, noen prøver seg alltid :) Det kan jo være at de faktisk har betalt en del for sofaen og bor langt unna slik at frakten ble dyrere enn for meg, men allikevel. Det er alltid noen som prøver seg.

Back
Topp