LittleMonkii
Forumet er livet
Ny sofa til 2700kr
Sikkert ikke verdens beste kvalitet, ei heller verdens lekreste, men jeg tenker den duger så lenge barna er små :)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, hekta ja! Men nå er jeg ferdig. Har prøvd å få sofaen til under 3000kr hele uka og i dag gikk det, så nå er jeg fornøydLittleMonkey skrev:
Netthandelen??stva skrev:

LittleMonkey skrev:
Netthandelen??stva skrev:
Ja
Gidder ikke legge så mye penger i sofa før barna er litt større, så da kunne jeg jo ikke la være :p
Den var da fin!
Har bare billige møbler vi og, med tanke på at det skal være barnevennlig her. Kunne ikke tenke meg å ha dritdyre møbler som ungene omtrent ikke får bruke...
Får heller kjøpe dyrere når ungene blir større.
Klatremus Lillemann skrev:Den var da fin!
Har bare billige møbler vi og, med tanke på at det skal være barnevennlig her. Kunne ikke tenke meg å ha dritdyre møbler som ungene omtrent ikke får bruke...
Får heller kjøpe dyrere når ungene blir større.
Gratulerer, vil gjerne se en ny tråd når du har fått den ;) Men, henter du alt selv, eller betaler du for frakten på alt det du handler?IsThaBeth skrev:
Den var jo litt lik kansassofaen vår, og jeg trodde den var billig :DGrønnkommode skrev:
Gratulerer med ny sofa!!