Huffda, håper du slipper å vente helt til håret og skjegget er blitt langt.Har en sterk følelse på jente, men siden vi allerede har funnet jentenavn, kommer det sikkert ut en gutt med langt hår og skjegg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda, håper du slipper å vente helt til håret og skjegget er blitt langt.Har en sterk følelse på jente, men siden vi allerede har funnet jentenavn, kommer det sikkert ut en gutt med langt hår og skjegg [emoji23]
...gutt!
Men det er ei jente.......gutt!
Ja tok visst helt feil derOg så ble det jente! [emoji4]
(Så det i din nye tråd nå! [emoji6])
Så feil kan man ta gitt.. føler meg rundlurt av min egen magefølelse! .. Da var det et faktum.. Tredje gutten er på vei! Utrolig sårt å må innse at dette er siste og at jeg aldri kommer til å få oppleve å få en datter.. tårene triller i dag.. nå blir det forumspause.Jeg har en sterk følelse på jente, som nekter å slippe taket! Har prøvd å ikke tro for hardt på det da jeg er redd for å bli litt skuffet hvis det viser seg at tredje gutten er på vei.. men dette svangerskapet er totalt anderledes sammenlignet med de to andre så alt i hele kroppen roper jente altsåå.. men nå er det bare 11 dager igjen til vi får svaret! [emoji7] Vi krysser alt som krysses kan for at gutta krutt får seg ei lillesøster og at mor kan få seg ei hestejente [emoji173] [emoji85]
Så feil kan man ta gitt.. føler meg rundlurt av min egen magefølelse! .. Da var det et faktum.. Tredje gutten er på vei! Utrolig sårt å må innse at dette er siste og at jeg aldri kommer til å få oppleve å få en datter.. tårene triller i dag.. nå blir det forumspause.
Ganske sikker på gutt denne gangen![]()
Oog det stemmte!![emoji7][emoji170][emoji170] Gutt her!Gutt! Bare fordi det ikke føles helt likt som når det var jente. Mannen tror jente da[emoji2][emoji2]
Jeg tror det blir en jente, men alle som vet at jeg er gravid tror det blir en gutt [emoji170][emoji173]️