Jeg tror vi får en....

Har en sterk følelse på jente, men siden vi allerede har funnet jentenavn, kommer det sikkert ut en gutt med langt hår og skjegg [emoji23]
Huffda, håper du slipper å vente helt til håret og skjegget er blitt langt.

Tror det blir jente, men hadde vært kjekt med gutt siden søsteren min har gutt og det ville vært supert og arve masse [emoji3]

Jeg tror det blir en jente, men alle som vet at jeg er gravid tror det blir en gutt [emoji170][emoji173]️

Jeg har en sterk følelse på jente, som nekter å slippe taket! Har prøvd å ikke tro for hardt på det da jeg er redd for å bli litt skuffet hvis det viser seg at tredje gutten er på vei.. men dette svangerskapet er totalt anderledes sammenlignet med de to andre så alt i hele kroppen roper jente altsåå.. men nå er det bare 11 dager igjen til vi får svaret! [emoji7] Vi krysser alt som krysses kan for at gutta krutt får seg ei lillesøster og at mor kan få seg ei hestejente [emoji173] [emoji85]
Så feil kan man ta gitt.. føler meg rundlurt av min egen magefølelse! .. Da var det et faktum.. Tredje gutten er på vei! Utrolig sårt å må innse at dette er siste og at jeg aldri kommer til å få oppleve å få en datter.. tårene triller i dag.. nå blir det forumspause.

Så feil kan man ta gitt.. føler meg rundlurt av min egen magefølelse! .. Da var det et faktum.. Tredje gutten er på vei! Utrolig sårt å må innse at dette er siste og at jeg aldri kommer til å få oppleve å få en datter.. tårene triller i dag.. nå blir det forumspause.

Synd å høre. Lurt å ta seg en pause. Gleden kommer tilbake [emoji4] Ta vare på deg selv i mellomtiden!

Jeg tror vi får en gutt, håper på å få vite kjønn på ultralyd om litt over en uke :)

Back
Topp