Jeg tror vi får en....

Vanskelig å sei. Kansje litt tidlig å føle noe;) . Men er dårlig nå å det var eg me de to andre guttene og .

Har en gutt fra før, og føler det er gutt denne gangen også[emoji14] mannen tror det er jente! Blir spennende å se [emoji16]

Vet ikke, har en liten knapp på at det er jente, men vet absolutt ikke. Med sønnen kastet jeg opp i 5 mnd, med datteren var jeg småkvalm i et par måneder. Vi får se! Kanskje jeg kan sammenligne tilstanden de neste månedene

Var helt sikker på gutt, så falt jeg over på jente.
Nå er jeg igjen litt tilbake på gutt.
Håper vi får vite kjønn ved ul i uke 12-13

Føler jente, det gjorde jeg sist også og da ble det det :) Spiller egentlig ingen rolle hva det blir, bare litt uvant med gutt da :)

Jeg har ikke hatt noen magefølelse men det er et eller annet som sier meg at det blir jente og det slipper ikke taket. Så det tror jeg akkurat nå, i hvert fall :)

Tror jente, da formen er anderledes enn med førstemann som var gutt. Og jeg Jar bestandig tenkt at jeg skal ha en av hver, samtidig ser jeg ikke for meg selv med nå anna enn gutt nå:)

Jeg har en sterk følelse på jente, som nekter å slippe taket! Har prøvd å ikke tro for hardt på det da jeg er redd for å bli litt skuffet hvis det viser seg at tredje gutten er på vei.. men dette svangerskapet er totalt anderledes sammenlignet med de to andre så alt i hele kroppen roper jente altsåå.. men nå er det bare 11 dager igjen til vi får svaret! [emoji7] Vi krysser alt som krysses kan for at gutta krutt får seg ei lillesøster og at mor kan få seg ei hestejente [emoji173] [emoji85]

Jeg blir mer og mer sikker på gutt! Men gubben tror det er jente. Blir spennende å se [emoji4]
Mine foreldre ønsker gutt for de har jentebarnebarn og svigers ønsker jente pga de har guttebarnebarn. Mulig det har påvirket oss [emoji23]

Jeg tror det er gutt! [emoji1405]

har jentefølelse denne gangen også.... vet ikke hvorfor for kan likegjerne være gutt.

Har en liiitt sterkere følelse på at det er en gutt inni der, men noen dager tror jeg jente. :)

Vet ikke om jeg tror eller håper det blir jente. De siste fire generasjonene i familien på min side har først fått gutt også jente etterpå. Håper det ikke hopper over denne generasjonen :-)

Back
Topp