Jeg tror jeg får

Min søster mener vi kun er i stand til å lage gutter (selv om det vel strengt tatt er mannfolka som bidrar mest inn der) :p Vi har to gutter hver, og kjenner at jeg automatisk antar at det er gutt denne gangen også :Heartblue Eldstegutten vår er overbevist om at det er jente da :)

Samboer og jeg mener det er ei jente :dummy1::dummy1: Men skal vi følge trenden i begges familie, så blir det en gutt :laughing002

Tror jente. Kanskje mest fordi jeg håper litt på det ❤️

Alltid tenkt at det blir en jente først, men ingen aning :shy:

Jeg tror jente, mest fordi hadde lite/ingen symptomer når jeg var gravid med sønnen min, mens nå har jeg masse men sambo har 2 gutter fra før, så han mener han bare kan lage gutter

Tror gutt igjen, siden jeg ikke eier et eneste symptom, bortsett fra null mens og positiv test..

Har to gutter, mye gutter i familien. Tipper gutt
Får jeg jente, skjønner jeg ingenting hehe. :woot:

Trur det er gutt, fordi jeg har to jenter og en gutt fra før, og svangerskapet føles mest likt ut som ett 'gutte svangerskap' :joyful:

Har en følelse på jente, siden det er trenden i begge våres familier, men det blir stas uansett hva det blir! Blir nok en rampunge uansett om bebis tar etter mor eller far :angelic::angelic::angelic:

Har alltid sett for meg å få gutt som førstefødte, men jeg har virkelig ikke peiling!

Jeg tror vi får en gutt, regner med sønnen og mannen håper på det og at datter håper på jente (selv om hu støtt og stadig håper vi får tvillinger eller trillinger «neste gang det kommer en baby»):D

Back
Topp