Jeg tror jeg får

Hører mange si at de er enklere å ha med å gjøre :p Jenta vår er bare 20 mnd, men jeg føler av og til at hun er 14 år i humøret :p Jeg var overbevist om at hun var en gutt frem til oul, har alltid sett for meg å bli en guttemamma. Men har blitt skikkelig jentemamma ❤️
Ja gled deg til hormonene slår inn du. :yuck:Har ei på 13 og ei på snart 12 så her bobler det...:yuck:

Ja gled deg til hormonene slår inn du. :yuck:Har ei på 13 og ei på snart 12 så her bobler det...:yuck:
Tør nesten ikke å tenke på det :P Jeg var en grusom tenåring så hun har å slekte på :dead:

Jeg har en gutt fra før, og har på følelsen av at det blir en gutt denne gangen også:Heartblue

Håper på ei jente til, men tror det blir gutt denne gangen. Var så dårlig sist med jenta mi, og er i mye bedre form nå.
Men samtidig så var min mor kjempe dårlig med meg og helt fin med lillesøster så ikke godt og si.

Tror det blir jente denne gangen også :) Så langt føles kroppen ganske lik ut, pluss at jeg ikke klarer å se for meg å ha en gutt etter å ha blitt så vant til å ha en jente - selv om jeg gjerne kunne tenkt meg en gutt :)

Samme her! En jente fra før, så ser liksom bare for meg det :dummy1:

Samme her! En jente fra før, så ser liksom bare for meg det :dummy1:
Det blir spennende da :) Kanskje får vi gutter og må ut av komfortsonen. Kan ikke huske sist jeg skiftet bleie på en gutt :P

Altså jeg har virkelig null og niks peiling denne gangen! Har alltid hatt en magefølelse de to andre gangene jeg har vært gravid, som har vært feil begge gangene :laughing002

Det blir spennende da :) Kanskje får vi gutter og må ut av komfortsonen. Kan ikke huske sist jeg skiftet bleie på en gutt :p

Ja, kanskje det! Det blir superspennende! Bleie på gutt ja, man må være ops på at de kan tisse deg rett i fjeset har jeg hørt :knegg: - De utfordringene har man ikke med jenter. Hadde vært gøy med gutt altså, en av hver!

Ja, kanskje det! Det blir superspennende! Bleie på gutt ja, man må være ops på at de kan tisse deg rett i fjeset har jeg hørt :knegg: - De utfordringene har man ikke med jenter. Hadde vært gøy med gutt altså, en av hver!
Ja, en av hver hadde vært veldig stas! :D

Men jeg ser for meg at bleieskift er lettere. Altså mår de har bæsja. Lettet å vaske over.

nå har jeg to gutter så har alltid tenkt at det er lettere med bleier. Jeg har blitt tisset på noen ganger, men ikke veldig ofte :hilarious:

Men jeg ser for meg at bleieskift er lettere. Altså mår de har bæsja. Lettet å vaske over.

nå har jeg to gutter så har alltid tenkt at det er lettere med bleier. Jeg har blitt tisset på noen ganger, men ikke veldig ofte :hilarious:

Å ja, mye lettere med gutter og bæsjebleier. Jeg har hatt ei jente med kronisk løs mage i tillegg, så vant til å vaske, vaske, vaske... Og smøre.

Jeg tror jeg får en gutt, fordi vi hadde sex på eggløsning og dagen etter – og guttesedceller svømmer raskere! Så får vi se om det stemmer :happy:

man må være obs på tissingen til gutta ja :laughing5
Jeg har to jenter og en liten gutt og tenkte at dette med gutter kan jeg jo ikke :knegg: men så utrolig mye enklere å gjøre ren. Slipper å tenke på at man MÅ tørke bakover. Man lærer seg litt ved å se på tissefanten om de kommer til å tisse snart laughing6 og alltid lurt å legge et håndkle oppå så slipper man å bli tissa på :hello2

Jeg har fortsatt ingen følelse på kjønn. Men hadde vært gøy med ei jente ettersom jeg har 2 gutter fra før. Jeg har jentenavn klart, og har brukt det i gravidappen til BV. Men blir superglad om det viser seg å være en liten gutt til også :Heartred

Jeg tror jeg får en gutt, fordi vi hadde sex på eggløsning og dagen etter – og guttesedceller svømmer raskere! Så får vi se om det stemmer :happy:
Vi hadde 2 dager før eggløsning og på eggløsningsdagen så kanskje gutt her også da :)

Har en liten følelse på at vi får gutt:Heartblue Pappan har et stort håp om det værtfall:love017

Tror vi får gutt. Har en gutt fra før og er så og si bare gutter i kjæresten sin familie.. men hadde vært gøy å få den "første jenta" :) jeg syns også selv det hadde vert fint å ha en av hver, samtidig ser jeg at det kan være fint for de å være to brødre :)

Har ikke noen sterk følelse på kjønn, men håper litt ekstra på en gutt, så da blir det nok ei jente :hilarious::Heartpink

Back
Topp