Jeg tror jeg får

mamma2019

Blir kjent med forumet
Stjal denne fra Juni gruppa da den virket morsom

Tenkte det kunne være morsomt med en slik tråd! Tanken er at du legger igjen en kommentar med det kjønnet du TROR du får. Når du har vært på ultralyd og fått bekreftet kjønn, finner du igjen din kommentar her inne, for så å svare på din egen kommentar. Da kan vi se hvor mange av oss som faktisk hadde rett :D

(Kan også skrive hvorfor man tror man får det kjønnet man tror) :hilarious:

Jeg tror jeg får gutt, da det er overflod av gutter i min familie, pluss at foreløpig kjennes symptomene like ut xsmile5:Heartred

Kanskje jente siden jeg var gravid med gutt sist :Heartblue
Jammen ikke lenge til jeg kan få svar på kjønn ved hjelp av NIPT heller! :p

Tipper på jente, kun fordi mamma har drømt det, og en healer har fortalt meg at hun så ei jente hos meg i fremtiden:p Blir spennende å se:laughing002

Jeg tror gutt, siden det er flest av det i min familie :D

Jeg tror jeg får en jente.

Har to gutter fra før av, trodde jente sist. Så jeg stoler ikke helt på meg selv her altså :hilarious:

Jeg har også vansker med å se for meg at jeg får jentebaby, :dead:

Har ingen magefølelse denne gangen. Venninnen min har jente-følelse. Håper hun har rett, selv om jeg selvsagt er glad for gutt også :)

Jeg tror det blir en jente. Har en gutt fra før, og har en helt annen følelse nå enn da

Jeg tror jeg får jente, siden jeg har akkurat de samme cravingsene denne gangen som jeg hadde med jenta mi. Har ikke noe magefølelse enda da.. den kommer ofte etterhvert! Men sistemann trodde jeg også var jente, og han var gutt! Så føler meg ikke akkurat sikker på gjetningen ;)

Hvor har du tatt NIPT hen?
Har aldri tatt det, men jeg får på sykehus i Norge denne gangen pga historikk. Tror ikke man får vite kjønn i Norge da det ikke er relevant for om barnet er sykt eller friskt i mitt tilfelle, men har lyst å ta NIPT i utlandet (tror jeg velger tjeneste fra Køben) i tillegg :)

Tror det blir jente denne gangen også :) Så langt føles kroppen ganske lik ut, pluss at jeg ikke klarer å se for meg å ha en gutt etter å ha blitt så vant til å ha en jente - selv om jeg gjerne kunne tenkt meg en gutt :)

Tror det blir jente denne gangen også :) Så langt føles kroppen ganske lik ut, pluss at jeg ikke klarer å se for meg å ha en gutt etter å ha blitt så vant til å ha en jente - selv om jeg gjerne kunne tenkt meg en gutt :)
Kjenner meg veldig igjen i den følelsen altså. Jeg trodde at jeg skulle få jente forrige gang. Har to jenter fra før og så ikke for meg å få gutt. Var vel ikke direkte skuffa over å få høre at det var gutt, men jeg var så sikker på at det var jente igjen:yuck: men jeg burde egentlig tenkt at det var gutt for jeg var i dårligere form i starten med han enn med jentene. Var helt magisk å få en gutt også :Heartblue sies at de er enklere å ha med å gjøre:D

Denne gangen tror jeg at det er jente igjen. Samme symptomer som da jeg gikk med jentene :)

Kjenner meg veldig igjen i den følelsen altså. Jeg trodde at jeg skulle få jente forrige gang. Har to jenter fra før og så ikke for meg å få gutt. Var vel ikke direkte skuffa over å få høre at det var gutt, men jeg var så sikker på at det var jente igjen:yuck: men jeg burde egentlig tenkt at det var gutt for jeg var i dårligere form i starten med han enn med jentene. Var helt magisk å få en gutt også :Heartblue sies at de er enklere å ha med å gjøre:D
Hører mange si at de er enklere å ha med å gjøre :P Jenta vår er bare 20 mnd, men jeg føler av og til at hun er 14 år i humøret :P Jeg var overbevist om at hun var en gutt frem til oul, har alltid sett for meg å bli en guttemamma. Men har blitt skikkelig jentemamma ❤️

Fordi vi har 2 jenter fra før av så tror jeg jente :) , men magefølelsen går litt frem og tilbake på gutt :). er vi heldig så får vi vite det rett før julaften :)

Back
Topp