Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen?Hvor skal livmor være ca 11+2? Testet doppler og finner <3 lyd på 170 vannrett fra høyre hofteben ca 5-6 cm inn mot midten?
Noen som vet?
♡02.03.2015♡
Er der jeg kjenner lemusen og der jeg finner hjerte, så den skal vel være ca der.Hvor skal livmor være ca 11+2? Testet doppler og finner <3 lyd på 170 vannrett fra høyre hofteben ca 5-6 cm inn mot midten?
Noen som vet?
♡02.03.2015♡
"Fordi livmoren vokser vil noen kjenne verking i korsryggen som minner om en menstruasjon. Andre opplever et lett trykk eller spreng i underlivet. Dette kan vare frem til ca uke 12. På dette tidspunktet er livmoren vokst slik at plassering av denne er høyere opp i bekkenet, derfor er presset nede i bekkenet mindre etter uke 12-13."Noen?
♡02.03.2015♡
Da stemmer det nok daEr der jeg kjenner lemusen og der jeg finner hjerte, så den skal vel være ca der.
Opp fra hva? Ikke skambeinet vel? For det er jo laaangt nedenfor?"Fordi livmoren vokser vil noen kjenne verking i korsryggen som minner om en menstruasjon. Andre opplever et lett trykk eller spreng i underlivet. Dette kan vare frem til ca uke 12. På dette tidspunktet er livmoren vokst slik at plassering av denne er høyere opp i bekkenet, derfor er presset nede i bekkenet mindre etter uke 12-13."
Så ut fra dette kan man vel konkludere med at livmoren kommer opp cirka omkring uke 12??
Kremt... godt spørsmål, var vel bare min tolkning. Det som står er vel den vokser høyere opp, men ikke hvor oppOpp fra hva? Ikke skambeinet vel? For det er jo laaangt nedenfor?
♡02.03.2015♡
Opp fra bekkenetOpp fra hva? Ikke skambeinet vel? For det er jo laaangt nedenfor?
♡02.03.2015♡
Bekken og ikke skambein? I så fall - hvor er bekkenet?Opp fra bekkenet
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, det lurer jeg og påBekken og ikke skambein? I så fall - hvor er bekkenet?haha
♡02.03.2015♡
Godt vi er flereHaha, det lurer jeg og på
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app