Jeg tror faktisk

Det må være en god følelse :) Langt er du på vei? Jeg selv merker bare "klumpen", at det lissom er noe der. Spesielt når jeg ligger på ryggen og legger meg over til siden ;) Hjertelyden må jeg vente med. Tar det hos jordmor om noen uker.

Er 11 uker i morgen. Det er litt uvirkelig, men en veldig god følelse. Er tredje barnet mitt også

Da er det lettere for å kjenne noe også, siden det er ditt 3dje barn :) Utrolig moro da :)

Er akkurat 10 uker i dag, men tror ikke jeg kjenner noe ennå. Litt usikker da ettersom jeg har kjent "spark" mellom svangerskapene også ;-) Gleder meg vilt til jeg faktisk begynner å kjenne noe :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor skal livmor være ca 11+2? Testet doppler og finner <3 lyd på 170 vannrett fra høyre hofteben ca 5-6 cm inn mot midten?

Noen som vet?

♡02.03.2015♡

Hm. Sånn leamus lignende følelse har jeg også kjent helt nede i symfysen nesten. Men jeg er bare 8 uker, jeg jeg konkluderte med at det må være noe annet jeg har kjent.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hvor skal livmor være ca 11+2? Testet doppler og finner <3 lyd på 170 vannrett fra høyre hofteben ca 5-6 cm inn mot midten?

Noen som vet?

♡02.03.2015♡
Er der jeg kjenner lemusen og der jeg finner hjerte, så den skal vel være ca der.

Noen?:)

♡02.03.2015♡
"Fordi livmoren vokser vil noen kjenne verking i korsryggen som minner om en menstruasjon. Andre opplever et lett trykk eller spreng i underlivet. Dette kan vare frem til ca uke 12. På dette tidspunktet er livmoren vokst slik at plassering av denne er høyere opp i bekkenet, derfor er presset nede i bekkenet mindre etter uke 12-13."
Så ut fra dette kan man vel konkludere med at livmoren kommer opp cirka omkring uke 12??

"Fordi livmoren vokser vil noen kjenne verking i korsryggen som minner om en menstruasjon. Andre opplever et lett trykk eller spreng i underlivet. Dette kan vare frem til ca uke 12. På dette tidspunktet er livmoren vokst slik at plassering av denne er høyere opp i bekkenet, derfor er presset nede i bekkenet mindre etter uke 12-13."
Så ut fra dette kan man vel konkludere med at livmoren kommer opp cirka omkring uke 12??
Opp fra hva? Ikke skambeinet vel? For det er jo laaangt nedenfor?

♡02.03.2015♡

Fleregangsfødende vil oppleve at svangerskapet kommer raskere opp fra bekkenet, enn hva det gjorde første gang. Kom opp på meg mellom uke 10-12 første gang, andre og tredje gang har det vært oppe rundt 8-9 uke.. Vi hørte hjertelyd med doppler i uke 7+ Med tredje, så spent denne gangen :)

Bekken og ikke skambein? I så fall - hvor er bekkenet? :p haha

♡02.03.2015♡
Haha, det lurer jeg og på :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes jeg kjenner noe, men tror egentlig det er for tidlig. Er 10+1 i dag, og tenker at det bare er det at jeg ønsker å kjenne noe. Eller kan det være den lille som rører seg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp