Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chriz
besafe sitt er jo bra. vet britax har mange som mer eller mindre alle som har er fornøyd med!!!! vil ikke annbefale acta graco sine, har dårlig erfaring selv, å selger skraut svært lite av de da vi va å skulle kjøpe (2år siden vel å merke, men sete ser ganske likt ut ennå syns ej)
ORIGINAL: Anis
Jeg synes Britax two way elite er et supert sete. Kan bruker til 25 kg bakovervendt, tar liten plass i bilen samtidig som barnet har god plass. Så er det superenkelt å montere[:)]
Det beste er uansett å prøve litt forskjellige seter i bilen, for de kan variere på komforten etter hvordan de står i bilen..tok du den?[8D]
ORIGINAL: mammatiltojenter
ORIGINAL: Anis
Jeg synes Britax two way elite er et supert sete. Kan bruker til 25 kg bakovervendt, tar liten plass i bilen samtidig som barnet har god plass. Så er det superenkelt å montere[:)]
Det beste er uansett å prøve litt forskjellige seter i bilen, for de kan variere på komforten etter hvordan de står i bilen..tok du den?[8D]
Vi har dette også, og det er et enkelt sete, men lite beskyttelse for nakke/hode her synes jeg! Vi har det som sete nr 2 i gubben sin bil, han henter de i bhg en gang i skuddåret eller noe:)