Krølla82
Forumet er livet
Jeg går hjemme om dagen og har jo egentlig kjempe god tid til å gjøre husarbeid, men det skjer liksom ikke...eller jeg gjør noe da...men ikke nok. Det er liksom så alt for godt å sove lenge,kikke på tv og sitte her på bv. Jeg føler liksom ikke at jeg er noe husmoremne...hehe...liker ikke å gjøre husarbeid, syns det er drit kjedelig. Til høsten venter vi en liten gutt og jeg vil jo lære han gode verdier og lære han å hjelpe til hjemme. Jeg har en samboer som er et kapittel for seg selv, han gjør aldri noe husarbeid og det er nyttesløst å prøve å få han til å begynne så det har jeg gitt opp.
Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få unna husarbeidet på en enkel måte, uten å slite meg helt ut, blir jo drit sliten av ingen ting om dagen...så skippertak som før har funka bra det orker jeg bare ikke lenger.
Åssen gjør dere det hjemme hos dere...har dere en vaskedag eller gjør du litt nå og da? Er det bare jeg som er en dårlig husmor her inne?
Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få unna husarbeidet på en enkel måte, uten å slite meg helt ut, blir jo drit sliten av ingen ting om dagen...så skippertak som før har funka bra det orker jeg bare ikke lenger.
Åssen gjør dere det hjemme hos dere...har dere en vaskedag eller gjør du litt nå og da? Er det bare jeg som er en dårlig husmor her inne?
(vet jeg er teit ja)