Jeg synes at napping/forming/skjæring av øyenbryn (på kvinner) burde vært påbudt..

Nawroz skrev:

valkyrien skrev:
Jeg synes folk burde slutte å være så forbanna overfladiske, og heller godta andre som de er...

sååå enig :)

Trodde det sto FORBUDT først jeg, tenkte I ALLE DAGER :P

Men ja, er råfint med fikset øyenbryn!

jeg skulle ønske jeg kunne gjøre det, men jeg får ikke til.. :( Jeg har øyebrynhår som vokser oppover så er ikke lett å forme de.

Enig med deg jeg!

Tipper mange her misforsto litt da.. De som allerde har fine øyenbryn (finnes jo de heldiggrisene som har natrulig fine) og de trenger ikke gjøre noe.. Men noen, som meg, får de grusomme bustene, MÅ gjøre noe med de..

Sammengrodde er det værste ;s

enig i at det er noen som burde finne frem en pinset eller kniv, men er mange som er har fine naturlige bryn også da :)

Kunne forresten gitt mye for å få bryn som i bildet i HI.

Men er IKKE velsignet med mørke hår, her jukses det med Kolokrem hver måned
De står IKKE så tett, lite å gjøre med det.
Og når man engang har begynt å nappe de kommer det liksom ikke så mye hår tilbake igjen heller....

Vida-pida skrev:

Miriel skrev:
Det er ikke noe jeg gidder å bry meg om til hverdags hvertfall. Men så går jeg stort sett uten sminke og, det er jo tydligvis helt forferdelig.

hva, er det feil?

I følge noen på et annet forum i alle fall. Det var en morsom diskusjon om hvorvidt det er nødvendig for kvinner å gjøre seg helt om for å være vakre, hvor denne jenta da mente det, og jeg var svært uenig. Det hele endte med at hun påsto at jeg hørtes ut som om jeg var kjempestygg. Og at hun var sikker på at jeg ble lei meg for at hun skrev det.
Internett er fantastisk noen ganger.

Hvis jeg skulle laget en tråd om dette, måtte det blitt om alle de ufattelig merkelige og stygge resultatene som finnes ETTER slik frisering. Grøss.

bippi81 skrev:
Syns nu d e 10 ganga værre med den enorme mengden me dame som går rundt me bart...

Bart er også helt helt helt grusomt!!! Ja til voksing! 

IsThaBeth skrev:
Før påbud av hårfjerning, vil jeg innføre påbud om tann-og munnhygiene. 

Ja, god munnhygiene er ekstremt viktig! 

Øyenbrynsforming er sikkert vel og bra, men noen stor forskjell utgjør det neppe for noen andre enn dem som bruker store deler av tiden til å glo på seg selv i et speil.

*host*
Nå måtte jeg frem med speil og pinsett her, her går nappingen i rykk og napp, bokstavelig talt!! ;P

Var betydelig mer nøye på dette før jeg fikk barn.. Nå er liksom ikke jeg så nøye lenger! ;P

Syns ikke det burde vært påbudt, men er enig at det ser pent ut med nappede øyebryn. Selv holder jeg på å gro dem ut igjen ( ikke så lett, holdt på i 2 mnd nå) for å få dem fikset på salongen. De er ikke tynne, men har nå nappet i 9 år og har lyst på en forandring.

Totalt uenig med deg. Hvorfor i helvete kan man ikke bare la håret på kroppen være i fred? Hadde alle gjort det så hadde det ikke vært sært med hår på leggene og i armhulene, for ikke å snakke om underlivet. Seriøst, jeg elsker sommer og sol men det er et helvete å måtte holde på å fjerne hår på kroppen støtt og stadig. Som om man ikke har andre og bedre ting å bruke tiden sin på. Snart skal man vel bare avlive alle som ikke kvalifiserer til fotomodeller..

Back
Topp